|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  13.01.2019, 18:21 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2019 
					Posty: 40
				 Motocykl: RD03   Online: 1 dzień 1 godz 15 min 26 s |  Tiger 1200 vs NAT AS 
			
			Witam po raz pierwszy   Stanąłem przed „poważnym” życiowym wyborem. Od kilku dni myśle i nie mogę się zdecydować. Otóż mam do wyboru Tigera 1200 i NAT w wersji AS. Do tej pory jeździłem na nakedach, ale zacząłem marzyć o dalszych wyprawach. Na początek Alpy. Glównie szosa, ale ciągnę mnie tez na offroad. Poza tym moto ma być do dojazdu do pracy i latania wokół komina. Moj wybór padł na te dwa sprzęty i obecnie utknąłem w miejscu . Tygrys ma wszelkie bajery jakie mogę tylko chcieć, kardan, dużo mocy i wygodę. Z minusów, to duża masa, kiepski klang i tendencja do gotowania kierownika swoim potężnym piecem . Afryka jaka jest każdy widzi na tym forum  Mnie osobiście kusi DCT , zawieszenie offroadowe , klang, wygląd . Odstrasza trochę łańcuch , dętkowe koła i (trochę ) brak tempomatu. Proszę pomóżcie w wyborze  Pozdrawiam | 
|   |   | 
|  13.01.2019, 18:22 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   
			
			Jak chcesz w off'a to dętkowe koła są zaletą, a nie wadą. PS Na tym forum otrzymasz porady, że NAT lepsza do Twoich celów. Idź na tigerforum.pl a otrzymane porady będą zgoła inne. Prawda jest taka, że ciężko spotkać człowieka, który jeździł oboma tymi motocyklami i może je bezpośrednio porównać. Jeździł, znaczy użytkował na dystansie większym niż 25 tys. km, w różnych warunkach terenowych i pogodowych. | 
|   |   | 
|  13.01.2019, 18:43 | #3 | 
| Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Wolsztyn 
					Posty: 9
				 Motocykl: TRIUMPH TIGER 1200   Online: 1 dzień 15 min 23 s |   
			
			Hmmm... Też miałem taki sam problem. Wybrałem Tigera... | 
|   |   | 
|  13.01.2019, 20:50 | #5 | 
|  |   
			
			Może cena pomoże?
		 | 
|   |   | 
|  13.01.2019, 20:53 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2019 
					Posty: 40
				 Motocykl: RD03   Online: 1 dzień 1 godz 15 min 26 s |   | 
|   |   | 
|  13.01.2019, 20:54 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2019 
					Posty: 40
				 Motocykl: RD03   Online: 1 dzień 1 godz 15 min 26 s |   | 
|   |   | 
|  13.01.2019, 20:59 | #8 | 
|  |   
			
			Nie jeździłem ale tiger ma o wiele wyżej środek ciężkości. Jeśli idzie o cokolwiek poza ancfaltem to słabo. Tiger to jest klocek. NAT zdecydowanie jest lżejsza. Po latach olalem system i nahooy 1200 by podróżować....., M 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  14.01.2019, 08:11 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2019 
					Posty: 40
				 Motocykl: RD03   Online: 1 dzień 1 godz 15 min 26 s |   | 
|   |   | 
|  | 
| Tags | 
| tiger 1200 | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| dzis o 20h yamaha 1200 | dj.1 | Inne - dyskusja ogólna | 219 | 04.07.2014 12:48 |