|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Synchro przy wtrysku? To się chyba automagicznie dzieje?
Sent from my G8441 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
|
![]() Cytat:
poskładałem to coś do kupy i jest różnica w pracy silnika po wymianie fajek... na plus ![]() silnik pracuje bardziej miękko, wcześniej jak się nagrzewał było jakieś cykanie, niestety zima przyszła i jazda testowa musi poczekać Tak wygląda nowa fajka NGK CR3 w połączeniu z kapturkiem fajki OEM Ostatnio edytowane przez mdxmd : 05.01.2019 o 21:56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Normalnie synchronizujesz jak w gaźnikowych tylko metodologia bywa odmienna troszkę. Za to bywa ze robi się to znacznie prościej niż w gaźniku czego przykładem może być xj6 bodaj. Za drugim razem zajęłoby mi to max kwadrans bez pośpiechu. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
|
![]()
rzecz w tym, że w serwisówce CRF ani słowa o synchro,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
|
![]()
to, że przepustnice nie posiadają niczego co by mogło posłużyć za regulację przez sterownik, jest też jedna sonda lambda, być może, że zawór wolnych obrotów ma tyle dużą średnicą łącząc kanały ssące, że ciśnienia i tak się wyrównają i synchronizacji się nie robi i wszystko na to wskazuje.
|
![]() |
![]() |