Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.01.2019, 16:01   #1
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Synchro przy wtrysku? To się chyba automagicznie dzieje?

Sent from my G8441 using Tapatalk
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.01.2019, 21:31   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sneer Zobacz post
Synchro przy wtrysku? To się chyba automagicznie dzieje?

Sent from my G8441 using Tapatalk
nie dzieje nestety... serwisówka CRF nic nie wspomina o synchro..., jednak przepustnice z przodu mają śruby do regulacji,

poskładałem to coś do kupy i jest różnica w pracy silnika po wymianie fajek... na plus

silnik pracuje bardziej miękko, wcześniej jak się nagrzewał było jakieś cykanie, niestety zima przyszła i jazda testowa musi poczekać

Tak wygląda nowa fajka NGK CR3 w połączeniu z kapturkiem fajki OEM

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 05.01.2019 o 21:56
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.01.2019, 22:00   #3
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,990
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 2 dni 5 godz 28 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sneer Zobacz post
Synchro przy wtrysku? To się chyba automagicznie dzieje?

Sent from my G8441 using Tapatalk
Potwierdzam co powyżej ze nie
Normalnie synchronizujesz jak w gaźnikowych tylko metodologia bywa odmienna troszkę. Za to bywa ze robi się to znacznie prościej niż w gaźniku czego przykładem może być xj6 bodaj. Za drugim razem zajęłoby mi to max kwadrans bez pośpiechu.

M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.01.2019, 12:52   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
Potwierdzam co powyżej ze nie
Normalnie synchronizujesz jak w gaźnikowych tylko metodologia bywa odmienna troszkę. Za to bywa ze robi się to znacznie prościej niż w gaźniku czego przykładem może być xj6 bodaj. Za drugim razem zajęłoby mi to max kwadrans bez pośpiechu.

M
rzecz w tym, że w serwisówce CRF ani słowa o synchro,
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.01.2019, 19:20   #5
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
rzecz w tym, że w serwisówce CRF ani słowa o synchro,
No i co z tego?
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.01.2019, 22:32   #6
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
No i co z tego?
to, że przepustnice nie posiadają niczego co by mogło posłużyć za regulację przez sterownik, jest też jedna sonda lambda, być może, że zawór wolnych obrotów ma tyle dużą średnicą łącząc kanały ssące, że ciśnienia i tak się wyrównają i synchronizacji się nie robi i wszystko na to wskazuje.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.