Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.06.2009, 13:13   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,831
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 1 godz 35 min 8 s
Domyślnie

[quote=zbyszek_africa;61322]
Cytat:
Napisał Kudłaty Rysiek Zobacz post
Czy to prawidłowe zużywanie się zębatki czy coś mam nie tak bo wytarta jest jedna strona zębatki(wewnetrzna).[/quote

Zębatka jest założona dobrze, ale to wina producenta. Zdjęcie nr2 front, patrzysz na wypust. Idź do tokarza, frezera niech zmniejszy ten wypust z grubości ok.1mm, zębatka nie będzie wchodziła za głęboko w stronę silnika.

Jak ktoś będzie miał taki objaw, tylko od strony zewnętrznej zębatki, podkładam podkładki dystansowe ok.1mm pod srubki między zabezpieczenie a zębatkę.
Przykręcić śrubki zabezpieczenia na klej, lub silicon


pozdr.
Jeśli już bawić się w aptekarza to wolałbym dorobić nowy zestaw tulejek dystansowych tylnej piasty.Zębatka jest twarda i zbieranie materiału z tak dużej powierzchni jest kłopotliwe. Ja bym tam dołożył jeszcze tam towaru, a nie zabierał

Pytanie czy warto wiele zębatek tak wygląda i tak będzie do wymiany wcześniej z powodu utraty zębów, niż zużycia bocznej powierzchni ?
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.06.2009, 14:13   #2
zbyszek_africa
księgowy...
 
zbyszek_africa's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Radom
Posty: 1,500
Motocykl: KTM LC8 990 Adv.S 08' E-bike CUBE Fox full
zbyszek_africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 33 min 57 s
Domyślnie

Nie jestem zwolennikiem odchudzania całej zębatki, a tylko z jej wypustu.
Obawiam się również o wałek zdawczy, tak skoszona zębatka może miec wpływ na jego frezy. Tu na zdjęciu wałek wygląda super, ale jak będzie wyglądał po wymianie kilku takich zębatek i przebiegu jakieś 100kkm? Ja zawsze sprawdzam przy wymianie całego zestawu napędowego i ew. koryguje. Potem to już rzadko sie tam zagląda, chyba żeby wyczyścić z syfu który tam się nazbiera.

pozdr
zbyszek_africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zbyt Duże Zużycie Oleju WiesiekM Silnik, sprzęgło, skrzynia 51 26.07.2012 14:12
Zaworki iglicowe - 07 a 04, zużycie? Olek Uklad paliwowy i wydechowy 8 01.02.2012 21:26
Korbowód, sworzeń - wyraźne zużycie Zet Johny Silnik, sprzęgło, skrzynia 20 19.01.2009 21:29


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.