Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.12.2018, 12:42   #20
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,002
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 19 godz 11 min 32 s
Domyślnie

Z REH są głównie problemy z jakością, szczególnie w tych pierwszych latach produkcji. To nam mówili goście w serwisach i w wypożyczalni.
My mieliśmy dwie sztuki i z problemów to ułamałem dźwignię centralki stawiając załadowany motocykl, a potem boczną stopkę bo zaczepiłem o kamień.



Kumpel stracił ładowanie. W serwisie RE rozebrali alternator/prądnicę bo to podobno często było przyczyną ale ostatecznie okazało się, ze powodem było zwarcie w skrzynce bezpiecznikowej bo obudowa konektorów popękała.
Inna sprawa, że Himalayany lekko nie miały.


Poza tym od 4000 mnpm, mieliśmy problem żeby w ogóle jechać (regulacja gaźnika już nie pomagała) - jak się okazało zatkane filtry powietrza. Ale to, jak i łyse opony czy skończone klocki były częścią modelu biznesowego wypożyczalni, która serwisowanie zostawiała w 100% klientom 😉. Ale za to czyszczenie gaźnika na 4000 mnpm - bezcenne i bezproblemowe.


Z wad jeszcze mogę wymienić bardzo miękką kanapę - po 2h jazdy czuć było na tyłku element konstrukcyjny bo gąbka tak się ugniatała.

Po powrocie w wypożyczalni mówili, że poważnych awarii to zdarzają się jeszcze pęknięcia w okolicy mocowania wahacza.

Reszta to same zalety:
1. Prostota konstrukcji - wszystkie drobne usterki dawało się naprawić samemu lub w szopie ze spawarką.
2. Jest dość niski (mam 180) i bardzo łatwy w opanowaniu w terenie choć nie do tego jest stworzony
3. Koszt serwisowania w Indiach był b.niski - np. przegląd w autoryzowanym serwisie RE w Leh z wymianą oleju, filtrów powietrza i klocków w jednym REH kosztował nas łącznie ok 120 pln, za dwa motocykle. Z pewnością w EU jest drożej ale części powinny tez być tańsze.
4. Jeździło się nim bardzo sympatycznie, dawał frajdę i nie brakowało mocy wcale tylko trzeba pamiętać, że w Indiach jeździ się dużo wolniej. Autostrada to max 100-110, drogi lokalne 80, a góry 40-60. Max - szybciej nikt nie jeździ raczej.
5. W sumie na to w jakich warunkach jeździliśmy i tak niezłe wypadły - nic nas nie unieruchomiło.

Jeszcze warto zerknąć na recenzje Pavlina, który w tym roku pojeździł REH w Indiach. Śmiesznie gada, ale potwierdzam 99% jego doświadczeń/opinii:
https://youtu.be/qcJ3TZhnbTQ
https://youtu.be/JKTIGWUICp4
https://youtu.be/OjUGCoUvURg
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.