![]() |
|
Akcje serwisowe Czyli dział, gdzie producent dał ciała i to naprawia na swój koszt |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
![]()
...i ja otrzymałem zaproszenie na stawienie się do dilera.
Napisano, że naprawa jest bezpłatna i potrwa około 30 minut ![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
|
![]()
Dokladnie tak samo jest u mnie.Przedwczoraj bylem u Hondy i zamowli ta czesc.Jak przyjdzie to dadza znac.30 min pracy bezplatnie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
A ja wczoraj dostałem następujący liścik wigilijny od Hondy UK. Dziwi mnie tylko październikowa data na liście.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Książka serwisowa | BLOB | Regularne czynności serwisowe | 9 | 07.09.2009 23:14 |