|  03.11.2018, 22:01 | #1 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |  19" i 17" od Rally Raid na NAT 
			
			Jeśli ktoś szuka bardziej drogowej wersji NAT z kołami jak z Gs-a to jest taka możliwość. Poniżej info wzięte z forum UK GSer jak przerobić NAT na koła 19 i 17 cali: http://www.ukgser.com/forums/showthr...-Wheels-Fitted   | 
|   | 
|  03.11.2018, 22:16 | #2 | 
| Zarejestrowany: Nov 2015 Miasto: Bruksela 
					Posty: 14
				 Motocykl: CRF 1000   Online: 1 dzień 12 godz 37 min 52 s |   
			
			tylko po co?....
		 | 
|   |   | 
|  03.11.2018, 22:21 | #3 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Co niektórzy na NAT z asfaltu nie zjeżdżają więc bezdętkowe felgi z 19" z przodu to lepsza trakcja na asfalcie i lepsze prowadzenie w zakrętach.
		 | 
|   | 
|  03.11.2018, 22:46 | #4 | 
| Kiedyś R.T70  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,421
				 Motocykl: Była RD04 Przebieg: 120000+   Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s |   
			
			Kwestia geometrii. Takie koła jej nie zmienią? Opcja fajna dla niskich, sporadycznie opuszczających asfalt. Tylko ten przedni błotnik wizualnie nie leży... 
				__________________ Serdecznie pozdrawiam. Romek T. | 
|   |   | 
|  03.11.2018, 23:04 | #5 | 
|  |   
			
			oczywiście, że geometria się zmienia. żeby było jak w oryginale trzebaby nieco wypuścić gable - ale już nie ma z czego, lub obniżyć tył. tak jak teraz jest moto bardziej wysztorcowane i ma mniejsze wyprzedzenie co powinno skutkować 'szybszym' i lżejszym prowadzeniem na czarnym - pomijając już korzyści z mniejszego kółka. nie pitoląc już: moto wygląda ślicznie. jak dla mnie lepiej niż oryginalna wersja  m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  03.11.2018, 23:48 | #6 | 
|  |   
			
			Dla mnie ładniej wygląda bo nie ma wielgachnej osłony katalizatora i jego samego.
		 | 
|   |   | 
|  04.11.2018, 00:06 | #7 | |
| Kiedyś R.T70  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,421
				 Motocykl: Była RD04 Przebieg: 120000+   Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s |   Cytat: 
 Prędkości do 200 bez strachu. Nie wiem czy zmiana kąta główki ramy nie pogorszy właściwości jezdnych. Kwestia do sprawdzenia. Na pewno jest to opcja dla niższych i nie offowych. 
				__________________ Serdecznie pozdrawiam. Romek T. | |
|   |   | 
|  04.11.2018, 00:20 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Bialystok I Akalice 
					Posty: 1,748
				 Motocykl: AT RD07a; XR600R   Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 37 min 36 s |   
			
			O Jezu...
		 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| "MoToGascar 2016" - motocyklem przez Madagaskar" | Sub | Trochę dalej | 50 | 09.08.2016 14:20 | 
| Dunlop D908 Rally Raid | ablos78 | Wszystko dla Afryki | 36 | 17.01.2015 20:42 | 
| "Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 20:21 |