|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Kraków
Posty: 25
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s
|
![]()
Ponieważ wątek dotyczy m.in. długich wyjazdów, zastanawia mnie czy zbiornik w NAT (niedotyczący wersji sport) 18,8 l nie jest problemem ? Przy niemałym spalaniu tego moto zasięg nie jest chyba imponujący, a może ten problem nie jest znaczący i niewarte się nim przejmować ?
Czy ktoś może ma doświadczenie z dodatkowym zbiornikiem ? https://youtu.be/Aytg0bhx0e4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Nie rozumiem dlaczego nie zrobili tak jak to było w AT wcześniej 25 litrów już w podstawowej wersji , sztuczne schodzenie z masy zbiornika i dodatkowego paliwa by się chwalić w danych technicznych ? Gdybym miał mieć NAT to miałbym dyskomfort z tego powodu i nie ważne że stacji jest dużo. Jadąc w grupie z NAT było odczuwalne że musi częściej dolewać. Domeną czopków jest wytyczanie trasy od stacji do stacji.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.10.2018 o 07:40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyjazdy na WRC World Rally Championships | Africa | Umawianie i propozycje wyjazdów | 6 | 07.03.2011 17:49 |
Czas na dluzsze wyjazdy. | myku | Kwestie różne, ale podróżne. | 32 | 06.09.2008 12:09 |