![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Posty: 266
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 5 dni 3 godz 35 min 33 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 26
Motocykl: NAT CRF1100 DCT 19'
![]() Online: 1 dzień 1 godz 57 min 26 s
|
![]()
Nie ma czegos takiego jak wiecej asfaltu...... albo asfalt i anakee albo teren i jakas sensowna kostka TKC lub MT21.
Jak kupisz cos niby uniwersalnego i zjedzoesz do lasu skrecisz w lewo w droge ktorej nie znasz to bedzie dramat jak sie wpakujesz w bagno........ TKC czy MT21 daja rade na asfalcie a w terenie daja duzo przyczepnosci wiec jak nie jestes objezdzony w terenie bedzie ci latwiej...... Jak zalozysz Anakee i wjedziesz do lasu albo mokra trawke to bedzie wesolo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 26
Motocykl: NAT CRF1100 DCT 19'
![]() Online: 1 dzień 1 godz 57 min 26 s
|
![]() Cytat:
TKC napewno lepsze na asfalt ale sporo drozsze i znikaja w oczach...... w offie czytaj bloto duzo slabiej. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() ''....nie zauwazylem specjalnie problemow gozej z hamowaniem...'' ![]() ![]() |
|
![]() |