|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Wjechałeś tam SE od przodu ? Zawias w tych Africach żyje swoim życiem z tego co widać na filmiku, druga sprawa to opony.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,001
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 37 min 30 s
|
![]() Cytat:
![]() co do Afry .. tak to prawda.. Piasek to najsłabszy element tego motocykla.. w terenie jeszcze idzie jakoś ten zawias opanować.. w takim kopnym piachu ewidentnie brakuje sztywności zawieszenia.. ( nic nie kręciliśmy.. a szkoda) no i wiadomo.. opony TKC.. się po prostu nie odpycha.. ![]() ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Potestowałem NAT w Grubszym terenie - wnioski :) | ex1 | CRF 1000 L | 24 | 29.07.2018 11:56 |