Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.09.2018, 14:42   #1
Prince
 
Prince's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Prince jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
Wiertło 2mm - hmmm - odważnie, optymistycznie - trzymam kciuki
Żadnego optymizmu. Optymizm- zero. Raczej strach, pot, smutek i kryptonitowe wiertla do przewiercania supermena.
Później leciałem fi trójką i teraz jest 3,5. Mój zaprzyjaźniony sklep nie ma lewej 4. Olać i lecieć praworządną?
Prince jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.09.2018, 19:06   #2
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,889
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 godz 48 min 42 s
Domyślnie

Ja bym próbował wykręcić torxem 12kątnym.Wbijasz w otwór.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.09.2018, 19:48   #3
Prince
 
Prince's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Prince jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał melon1968 Zobacz post
Ja bym próbował wykręcić torxem 12kątnym.Wbijasz w otwór.
He, he.. ona tylko tak kusząco wygląda. Już kilku nabiła w butelkę ze to już, już zaraz sie wykręci. Było już grane

Cytat:
Stanowczo nie olac,
Oki. Jutro wjedzie lewackie 3,8 bo takie ma kumpel pożyczyć. Jak mówisz
Cytat:
zostawiając oryginalny nie naruszony gwint
to brzmi jak poezja. No właściwie jak to szło, że nie chce iść pod zwój gdy idzie w dobrą stronę.. jakoś tak

https://www.youtube.com/watch?v=QRxH-II0OsA

Prince jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.09.2018, 19:25   #4
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Prince Zobacz post
Żadnego optymizmu. Optymizm- zero. Raczej strach, pot, smutek i kryptonitowe wiertla do przewiercania supermena.
Później leciałem fi trójką i teraz jest 3,5. Mój zaprzyjaźniony sklep nie ma lewej 4. Olać i lecieć praworządną?
Stanowczo nie olac, jeśli jesteś pewien że jest prosto to bierz lewe 5 i jedziesz wolnymi obrotami. Jeśli nie jesteś pewien to 4.5 ale koniecznie lewe! Jeśli zastosujesz prawe zapewne będziesz gwintowal i usuwał resztki gwintu , lewe powinno złapać i wykręcić resztki zostawiając oryginalny nie naruszony gwint
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? JarekAT Hamulce, kola, opony 1 04.09.2013 10:49
Gwint czujnika ciśnienia paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 03.09.2009 15:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.