![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
|
![]()
Żadnego optymizmu. Optymizm- zero. Raczej strach, pot, smutek i kryptonitowe
![]() Później leciałem fi trójką i teraz jest 3,5. Mój zaprzyjaźniony sklep nie ma lewej 4. Olać i lecieć praworządną? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Ja bym próbował wykręcić torxem 12kątnym.Wbijasz w otwór.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
|
![]()
He, he.. ona tylko tak kusząco wygląda. Już kilku nabiła w butelkę ze to już, już zaraz sie wykręci.
![]() ![]() Cytat:
![]() Cytat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=QRxH-II0OsA ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Stanowczo nie olac, jeśli jesteś pewien że jest prosto to bierz lewe 5 i jedziesz wolnymi obrotami. Jeśli nie jesteś pewien to 4.5 ale koniecznie lewe! Jeśli zastosujesz prawe zapewne będziesz gwintowal i usuwał resztki gwintu , lewe powinno złapać i wykręcić resztki zostawiając oryginalny nie naruszony gwint
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? | JarekAT | Hamulce, kola, opony | 1 | 04.09.2013 10:49 |
Gwint czujnika ciśnienia | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 03.09.2009 15:26 |