|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
![]()
Po pierwsze nie pseudo, a juz zupelnie nie naukowo- opisuję to co widzę na zdjęciach, korzystając z nabytej kiedys wiedzy i doswiadczenia. Tez tak chyba robisz w pracy?
![]() Po drugie bez szydery, choc na wesoło- trzeba szukac jasnych stron kazdej, nawet niewesolej sytuacji- nazywa się to optymizmem. ![]() Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Nie widzisz co się pod osłoną dzieje i nie umyjesz syfu, odkręcić jak się jeździ w terenie i z głowy.
Z taką ilością syfu pod osłoną to mogło byle co uszkodzić uszczelniacz. W kwestii wałka kiedyś o tym pisałem na forum, przyczyną według hondy był zamiennik zębatki bez gumy, która służy do minimalizowania drgań, czy mieli rację z taką diagnozą, czy nie przyznali się do błędu podwykonawcy wałka , kto wie. Nawet w tamtych czasach produkcja większości podzespołów była zlecana podwykonawcą. Tylko trója była w całości produkowana w fabryce Hondy .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |