|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  15.08.2018, 13:14 | #141 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
  Dobrze wykonana praca pozwoli na użytkowanie bez konieczności ciągłego sprawdzania ciśnienia. Chodziło mi o poprawne wyważenie koła. 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  17.08.2018, 12:19 | #142 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Kolega ma pirelli str, chyba mniej podatne na scieranie pośrodku      | 
|   |   | 
|  17.08.2018, 13:28 | #143 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			O swoich Pirelli STR pisałem tutaj. http://africatwin.com.pl/showpost.ph...&postcount=402 A ogóle to są dwa niemalże identyczne wątki: Opony do NAT i Opony do CRF1000. Może by je jakoś sprytnie połączyć? 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  17.08.2018, 20:53 | #144 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Po pomiarach wyszło ze różnica wynosi 2 mm pomiędzy środkiem a bokiem, zostało jeszcze 6 mm, czyli zużycie metzelera i pirelli jest na podobnym poziomie
		 | 
|   |   | 
|  13.09.2018, 20:30 | #145 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Czy ktoś testował już nowe mitasy e-07+   Jakieś opinie   | 
|   | 
|  14.09.2018, 22:07 | #146 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Mam zakupioną E07+ na tył do mojej NAT ale będę miał wymienianą za miesiąc na przeglądzie.  Po fabrycznych Dunlopach to i tak pewnie będzie raj | 
|   | 
|  16.09.2018, 21:02 | #147 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2017 
					Posty: 84
				 Motocykl: Crf1000l DCT / Adventure 890R   Online: 1 tydzień 3 godz 8 min 45 s |   
			
			
Latam na nich i jakoś złego nic nie powiem ale na mokrym uważm i im nie do konca ufam po opisach innych że śliskie.Co do suchego to ufam w 100%. Przelatane mam około 10 tysi już i jeszcze chwile posłużą. Do wiosny wytrzymają w sensie tył na latanie w koło komina. | 
|   |   | 
|  16.09.2018, 21:17 | #148 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2017 Miasto: Londyn / Bystrzyca Kłodzka 
					Posty: 87
				 Motocykl: XL700V Przebieg: 45kk Galeria: Zdjęcia   Online: 6 dni 12 godz 17 min 6 s |   
			
			mam ją w trampku i wsumie nie różni się trakcją na szosie od zwykłej e07. w offie lepiej gryzie (mam na myśli szutry czy ziemię) w błocie nie jeździłem na niej.  Co do mokrego to znowu: trampek momentem nie grzeszy, na suchym jak i w ulewnym deszczu super sie zachowuje jak dla mnie   | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 22:33 | #149 | 
| Zarejestrowany: Feb 2018 Miasto: Warszawa 
					Posty: 9
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 20 000   Online: 8 godz 27 min 22 s |   
			
			MOTOZ TRACTIONATOR ADVENTURE jestem zadowolony. Bez problemów na mokrym asfalcie, teren szutr bez przygód | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 23:32 | #150 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Potwierdzam. W błocie niestety nie robią ale tego się nie spodziewałem. 😉
		 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Gmole do crf1000 | henry | Dział Producentów i Dostawców | 77 | 07.01.2023 14:44 |