|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  16.07.2018, 17:32 | #51 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					Posty: 370
				 Motocykl: ADV 990,   SXF 250   Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s |   
			
			
Też sobie o tym mitasie (dawne Sava) myślałem więc już zamówione. Dzięki.
		 
				__________________ Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd. | 
|   |   | 
|  16.07.2018, 17:41 | #52 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					Posty: 370
				 Motocykl: ADV 990,   SXF 250   Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s |   
			
			
Cześć. Przerabiałem kiedyś w afryczce przód c-19 z tyłem c-02 fajnie w terenie ale na asfalcie pływało że ho ho...  wrażenie jakby się rama wyginała, nie ma się co dziwić, 300kg ze mną na ostrych to normalne zjawisko.
		 
				__________________ Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd. | 
|   |   | 
|  16.07.2018, 17:59 | #53 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,338
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 20 min 9 s |   
			
			Rock Rider na tyle już mam drugą (na pierwszej ok 6 tyś km on/off dało radę). Robi robotę w błocie, na szutrach, nieźle na piachu, jedynie mokry asfalt..  ale to oczywiste. Na jesienny Podlaski założyłem na przód cst 755 (akurat miałem pod ręką nówkę) i do tej pory nie zdjąłem. Na pewno są lepsze gumy w teren ale ta w miarę daje  sobie radę w terenie i nie upośledza bardzo moto na szosie.Całkiem przyjemnie klei do asfaltu.
		 Ostatnio edytowane przez Zmyler : 16.07.2018 o 20:15 | 
|   |   | 
|  16.07.2018, 18:40 | #54 | 
| Centralny Jarek  Zarejestrowany: Aug 2008 Miasto: Bydgoszcz 
					Posty: 2,206
				 Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM   Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s |   
			
			s12 na tył i będzie pozamiatane    | 
|   |   | 
|  16.07.2018, 18:48 | #55 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					Posty: 370
				 Motocykl: ADV 990,   SXF 250   Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s |   
			
			
Mam dwa komplety kół do adv jak kupię trzeci to założę te    
				__________________ Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd. | 
|   |   | 
|  13.08.2018, 10:01 | #56 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					Posty: 370
				 Motocykl: ADV 990,   SXF 250   Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s |   
			
			Hej! Znów zapytam. Tym razem na asfalt w rozmiarze 150/70-18 do ADV990 co proponujecie, coś co na mokrym znośnie trzyma? Czy może ktoś wyrazi opnie o KENDA Big Block Paver K678 150/70-18 70 H TL  lub coś z podobnym bieżnikiem, szkoda że anake2 niema w tym rozmiarze. Mój młody wybiera się do Turcji. Musimy coś wymodzić. Dzięki
		 
				__________________ Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd. | 
|   |   | 
|  13.08.2018, 10:05 | #57 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,473
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 20 godz 34 min 49 s |   
			
			Pirelli MT90 Scorpion. Opona bdb na asfalt.
		 | 
|   |   | 
|  13.08.2018, 10:10 | #58 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					Posty: 370
				 Motocykl: ADV 990,   SXF 250   Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s |   
			
			
Takowe są obecnie na moto już na końcówce. Chciałbym przetestować inne.
		 
				__________________ Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd. | 
|   |   | 
|  15.08.2018, 20:46 | #59 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					Posty: 370
				 Motocykl: ADV 990,   SXF 250   Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s |   
			
			Monotemat kończę mezelerem karo 3  pozdrawiam 
				__________________ Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd. | 
|   |   | 
|  15.08.2018, 22:52 | #60 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,338
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 20 min 9 s |   
			
			Karo 3 - szkoda czasu na zakładanie i zdejmowanie. Wg mnie (każdy może to widzieć inaczej) w offie chujnia, w błocie, piachu, na kamieniach, luźnym szutrze a  na mokrej trawie kutastrofa!!!. Dają radę na suchym asfalcie. Na mokrym ciut ciut lepiej niż kostki. Jak odkręcasz mocniej to do 750 km i połowa zejdzie ( albo więcej). Mam taką po chyba 750 - 800km 50/50 on/off i już jej nie założę (chyba że najadę na grabie) a nic innego nie będzie pod ręką. Wg mnie szosowa guma ale to tylko moje zdanie i każdy może to widzieć inaczej.A i dodam że nie jeżdżę turystycznie dzikiem tylko "się powścikać".
		 | 
|   |   |