|  02.07.2018, 10:42 | #391 | 
|  |   
			
			http://chainsikle.com/menuitem/viewm...products/id/14 Do tegu uśmiechnąć się do PawłaM żeby zrobił nam zbiorówkę na chińskie amory scottsa. Ewentualnie szukać używki scottsa/ohlinsa. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  02.07.2018, 16:30 | #392 | 
|  |   
			
			http://orangepower.pl/viewtopic.php?f=45&t=2713 Witam, Jestem posiadaczem nowego-1300km KTM 1290 SA-R (2017). Mam problem, który jest podobno popularny w R-kach czyli shimme od około 150km/h. Serwis (rozmowa telefoniczna)to tłumaczy dużym kołem przednim 21" +nie duża waga + duża moc= shimma. Wszystko fajnie tylko Afryka też ma takie duże koło i problemu nie ma w USA podobno KTM wymienia opony na koszt producenta i jest znacząca poprawa ale to są Stany a nie PL. Motocykl z salonu wyjechał standardowo na Continentalach Trail attack II. Chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda u innych użytkowników tego modelu. Bo wydając kupę kasy nie przyjmuje tłumaczenia, że ten typ tak ma... bo w tym momencie jest to motocykl nie dopracowany przynajmniej pod tym względem bo reszta jest GIT ale to żadna przyjemność walczyć z kierownicą tym bardziej, że mówimy o prędkości 150km/h nie 250km/h a ten motocykl podobno bez problemu osiąga takie prędkości. To jest trochę bubel... motor 160kuni a szybko jeżdzićnie można... 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  02.07.2018, 16:35 | #393 | |
|  |   Cytat: 
  nowe moto circa 65k - nowe opony circa 1k - lepiej pierdolić i się żalić teraz i jednak jeździć z shimmy. nie wiem sam po co tu piszę... m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | |
|   |   | 
|  02.07.2018, 16:40 | #394 | 
|  |   
			
			To nie wina opon, contiattacki to świetne gumy miałem w 950 one nie są powodem.  Póżniej gość pisze że w 1090 ma podobny problem. U mnie w 1090 : przy 50 nie puścisz kiery bo cię kuń zrzuci taki szim. przy stałej prędkości 50 przód podskakuje - już 5 razy wyważałem koło po ostatnim jest prawie ok ale nadal problem występuje. przed 1 przeglądem tylne koło już było w ponownym centrowaniu bo jeździć się nie dało. Generalnie to kupa straszna a podejście KTM masakryczne. 1090 r a 1290 r mają ten sam zawias i koła. więc problem ten sam. Wrzuć koła na wyważarkę ale niech ktoś się postara a wcześniej sprawdź bez opon jakie mają fele bicie w miejscu gdzie opona się opiera i będziesz miał odpowedź. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  02.07.2018, 16:51 | #395 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Ani to cudo, ani bubel. Po prostu dobry motocykl do turystyki za dobre pieniądze. | |
|   | 
|  02.07.2018, 16:51 | #396 | 
|  |   
			
			W Tiger 800 Trail attack robił to samo. Po zmianie na inne gumy problem znikł
		 
				__________________ XRV750 RD07 / BMW R1200RT | 
|   |   | 
|  02.07.2018, 17:10 | #397 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2018 
					Posty: 266
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 5 dni 3 godz 35 min 33 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  02.07.2018, 18:18 | #398 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   Cytat: 
 Sent from my SM-G930F using Tapatalk 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | |
|   |   | 
|  02.07.2018, 19:10 | #399 | |
| nOOb   Zarejestrowany: Jun 2013 
					Posty: 515
				 Motocykl: RD03   Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s |   Cytat: 
 A tak na marginesie to chyba skonczyl się mój entuzjazm dotyczący tego forum po tym, jak zobaczyłem, ile tu jest bluzgających niedowartościowanych ludzi. W dodatku takich, którzy wszystko o wszystkim wiedza. | |
|   |   | 
|  02.07.2018, 19:12 | #400 | 
|  |   
			
			To akurat smutna prawda...
		 
				__________________ XRV750 RD07 / BMW R1200RT | 
|   |   |