![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
nOOb
![]() ![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
![]() Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
![]()
Fabryczne Dunlopy maja ponad 13k km i sa ok. Tylko sa już zjechane ;-)
Co ciekawe - tyl ma jeszcze ciut bieznika, za to przod kwalifikuje się do wymiany. To które stricte szosowe opony pozwola na największy przebieg przy spokojnej turystycznej jeździe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Ciekawe. W innym wątku piszesz o tym, że NAT pali Ci średnio 4.5 litra.
Mi w jezdzie wkolo komina pali 5.5 i więcej, ale po 12 tys. km zdjąłem Dunlopy i były jakby w ogóle nie zuzyte (mimo 3 tys. km autostradami przy V 160-200 km/h i 3 tys. po Norwegii (strasznie agresywny asfalt tam mają). Ostatnio edytowane przez bukowski : 25.06.2018 o 13:04 |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
Dziś trochę czarnego więcej szutru 4,7L/100km 5,5L/100km to mi spala z pasażerką i kuframi przy 110km/h
__________________
Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25 |
|
![]() |
![]() |