Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.06.2018, 06:28   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał greszczyn Zobacz post
Jest ...JAPAN NSK . Łożysko przy zębatce zero luzu, tak samo ze środkowym . Tylko to prawe się zdupcyło . Smar na miejscu ,żadnego śladu korozji . Od jakiegoś czasu coś mi tam strzelało i myślałem ,że to łańcuch .Ale podczas miejskich jazd w otwartym kasku , usłyszałem że jednak coś tylna piasta nie bangla .
Jak rozebrałem to na czynniki pierwsze, to tak do końca nie wiem ,czy przyczyną było odłamanie bieżni ,czy awaria kulki i jej pęknięcie , co spowodowało z kolei odszczepienie się kawałka mniejszej bieżni. Pytanie tylko czemu ? Czy to wada jakieś serii łożysk ,czy może zbyt mocne dokręcanie tylnego koła ?
łożyska są skręcane względem bieżni wewnętrznej przez tulejkę więc większa siła dokręcenia koła ich nie uszkodzi, chyba, że jest złe dystansowanie łożysk w piaście i po rozgrzaniu piasty następuje nacisk na łożyska, z tego co czytam to sporo osób ma problemy z łożyskami więc coś jest nie halo, może to wada łożysk, przy takim uszkodzeniu jak u Ciebie mogło zblokować koło albo coś rozwalić. Standardowe zużycie łożyska to najczęściej rozszczelnienie uszczelniaczy, woda powoli wypłukuje smar, dostają się nieczystości i łożysko leci bo i innego wyjścia nie ma.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.