|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#21 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Na alternatywe nie trafilem procz tego co podalem wyzej. Hiszpana robote znam bardzo dobrze, a podkladkowe podwyzszenie moze i byc odlewane z gownolitu bo dzialaja tam calkiem inne sily.
Ja sie zastanawiam miedzy tymi anodowanymi a tymi ktore podalem wyzej. |
|
|
|
#22 |
|
Wylizał się
![]() |
Sposób obróbki powierzchni (CNC) nie ma wpływu na wytrzymałość materiału.
Czyli gównolit obrobiony CNC nie jest wytrzymalszy.
|
|
|
|
|
|
#23 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 70
Motocykl: XL600V/drz400s
Online: 2 tygodni 2 dni 14 godz 41 min 59 s
|
Cena w tych z mimośrodami jest większa nie dla tego prawdopodobnie że jest inny materiał niż w tym chinskim skrawanym tylko, że są 3 elementy do wykonania + śrubki + montaż. W moim przekonaniu jest to bajer, a wytrzymałoć będzie porównywalna tego skrawanego z jednego kawałka.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 18 min 28 s
|
Cytat:
Resztę napisał szymon.c Bardziej potrzebuję przesunąć niż podnieść wiec te od Hiszpana to może w innym motocyklu. A tak poza tym to raz mi kiera została w rekach w trakcie jazdy i było spoko. Zaskoczenie zrobiło swoje ale da się jechać Ale to przy zupełnie innym motocyklu z innej epoki.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|