|  | 
|  26.05.2018, 08:50 | #1 | 
|  |   
			
			Tylne amor nie wyrabia. Przy takim obciążeniu nat siada bardzo zmienia się geometria.  Albo zainwestuje w akcesoryjny amor zrobiony pod twoje potrzeby czyli wagę twoja plecaka i bagaży albo wyslij swój amor na zmianę sprężyny ok setting. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  26.05.2018, 18:24 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			1 pytanie: jak miałeś ustawione zawieszenie?  ale myślę, że przy tych parametrach zostaje Ci tylko seria BMW 1xxx GS, kiedyś pakowałem na moto wszystko co chciała moja pani, kufry alu trzbabyło ugniatać wnętrze, nie wiem ile tego było w Kg, ale boczny dało się nieść tylko na dwie ręce.... co do motocykla to prowadzenie perfekcyjne nawet lepiej jak na pusto bo było niżej  jak dla mnie. Oczywiście życzę Ci powodzenia z "modyfikacjami" | 
|   |   |