![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Białystok
Posty: 1,443
Motocykl: Honda Africa Single
![]() Online: 3 miesiące 3 dni 15 godz 7 min 27 s
|
![]()
Ja właśnie też miałem miałem to samo. A zaczęło się od tego, że nie mogłem odpalić, wszystko wskazywało na padnięty akumulator. Jako, że miał już swoje lata postanowiłem go wymienić. Ładowanie jest, można jeździć. Dwa dni było ok, potem sytuacja się powtórzyła, nie mogłem odpalić. Okazało się, że nie ma ładowania. Dodatkowo odkryłem, że regulator i kable są gorące jak cholera. Po konsultacjach telefonicznych doszedłem do wniosku, że regulator padł. Po porozłączaniu wszystkiego okazało się, że ta kostka się zjarała. No i pytanie: czy regulator poszedł się je..ć czy tylko ta kastka narobiła takiego zamieszania? Kable zostały polutowane, teraz regler nadal jest mocno ciepły, ale kable już nie. Zobaczymy, czy teraz będzie wszystko ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Przemyśl
Posty: 739
Motocykl: RD07a
Przebieg: średni
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 11 godz 14 min 9 s
|
![]()
W sprawie tego choler.... reglera czy ktoś smiga na takim jak można kupić na allegro http://moto.allegro.pl/item655136325...rica_twin.html i co łon jest warty. Bęnde szedł w Ukraińskie Karpaty .Pompę na zapas od ZX9/99 zanabyłem a regler (mam oryginał) choć czyszczony i smarowany tez może zdechnąć kusi mnie zakupić to dzieło ponoć japonskie coby na Połoninie Krasnej nie ostać się do jeśieni.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]() Cytat:
"tranzystor w reglerze, przy zaniedbanej instalacji, czyli popalonych kostkach, zaśniedziałych połączeniach ulega uszkodzeniu, czego końcowym objawem jest przeładowywanie akumulatora, spalenie instalacji czy podłączonych do niej odbiorników."
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łódź
Posty: 3
Motocykl: CRF
![]() Online: 13 godz 35 min 23 s
|
![]() Cytat:
Dodatkowo co zauwazylem, na zimnym, ladowanie pierwsza klasa 14,6 V. Po dluzszej jezdzie ladowanie spada do 12V, a czasami nawet ponizej... Przewody byly zrobione na konektorki, widac ze juz ktos przede mna mial z tym problem, ja wrzucilem wszystko w kostke od zyrandola i do pojemnika po filmie maloobrazkowym (zostana oczywiscie polutowane - narazie wersja TEST) ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przypalona wtyczka | hero | Układ elektryczny i zapłonowy | 53 | 26.07.2021 22:01 |
Czarny kabelek z reglera | sambor1965 | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 30.09.2010 13:14 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |
okablowanie reglera | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 30.06.2008 20:36 |