| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy po odłączeniu aku nadal pokazuje pierwszy bieg? 
		
		
		
		
		
		
		
	Coś mi tu nie gra bo w DCT moto zawsze jest "na luzie" przy wyłączonym silniku.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tu ma gość podobnie ale cały czas 3 bieg - odblokował to pchając motur w przód i w w tył naciskając Neutral ąz wpadł na N w końcu. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			https://www.youtube.com/watch?v=vGHI12te8S0 a tu na 1 biegu też: http://www.ctx700forum.com/forum/ctx...ont-start.html dużo problemów na necie z DCT Ostatnio edytowane przez motif : 21.04.2018 o 22:19  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 114
				 
Motocykl: CRF1000 DCT 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Dokładnie tak samo to wygląda.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			sugerują żeby uniknąć tego na przyszłość upewnic się przed zgaszeniem silnika żeby wrzucić na N.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 34 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
To nie jest rozwiązanie. Jak mój motocykl miał 1300 km , to podczas jazdy na autostradzie zgasł i po zatrzymaniu został na 3 biegu. Wystarczyło go rzuszyc 20 cm do przodu i się odblokował. Teraz ma 27 tys i nic mu nie jest.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 114
				 
Motocykl: CRF1000 DCT 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Mojemu ruszanie nie pomogło. Machałem nim przód/tył i pchałem ze 200m.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 34 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 114
				 
Motocykl: CRF1000 DCT 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Problem rozwiązany, przynajmniej cześciowo. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Mianowicie aku miało raptem 11,2V. Jak gasiłem moto w garażu kill switchem bez przerzucania wcześniej na N i parkowałem to pewnie było na 1 biegu. Teraz po podładowaniu aku do 12,6V i włączeniu zapłonu kill switchem było takie charakterystczne pykniecie i skrzynia zrzuciła na N. Przy słabym aku tego dzwięku nie było wcale, tak jakby coś odcinało ten mechanizm poniżej jakiegoś założonego napięcia. Jednym słowem jeśli wyłączamy moto kill switchem to DCT zostaje teoretycznie na biegu, chociaż koło się obraca i dopiero przy ponownym włączeniu zapłonu kill switchem coś elektrycznego zrzuca na N ale jeśli w międzyczasie spadnie napięcie w aku to efekt jest taki, że pozostaje na teoretycznym biegu, bo nie ma poweru na zrzucenie do N. Nie mniej teraz muszę rozkminić co w około tydzien rozładowało mi aku. Mam podłączony rozdzielacz napięcia i do niego gniazdo zapalniczki po kluczyku więc odpada. Na stałe, bez kluczyka wpięta do rozdzielacza jest przetwornica 12v na 5v USB pod siedzeniem ale nic nie było podłączone i pytanie czy przetwornica sama z siebie pobiera jakiś prąd, żeby rozładować aku w około tydzień? (aku mogło być słabe bo po zimie za dużo nie jezdziłem a moto stało wcześniej długo - nie mniej odpalał normalnie). Pozdro Maciek Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 22.04.2018 o 00:37  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 114
				 
Motocykl: CRF1000 DCT 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Aku było odłączone jakieś 10 minut i nadal to samo. Najlepsze jest to, że normalnie wróciłem do garażu parę dni temu (wcześniej żadnych problemów). Pchałem go po garażu w tą i z powrotem ale nic kompletnie to nie dało  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |