|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
17.04.2018, 11:33 | #11 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,820
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 5 dni 16 godz 39 min 21 s
|
oplulem kawa monitor
__________________
buziaki |
17.04.2018, 12:02 | #12 |
Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 410
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 3 godz 17 min 38 s
|
Szynszyl, nie pluj
Zależy czym kto odkręca
__________________
|
17.04.2018, 12:17 | #13 |
Gustlik.
|
|
17.04.2018, 16:28 | #14 |
Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 139
Motocykl: Honda CRF 1000 L DCT Africa Twin
Online: 5 dni 16 godz 56 min 52 s
|
W takim razie jeszcze mam pytanie gdzie mam zamówić taki zestaw najlepiej w Polsce :
OEM Honda Oil Change Service Kit - DCT Engine - CRF1000 (2016 > ) http://ruggedroads.co.uk/OEM-Honda-O...e-CRF1000-2016 1 x 15410MCJ505 - Main Oil Filter Element 1 x 15412MGSD21 - DCT Clutch Oil Filter 1 x 91302PA9003 - DCT Clutch Oil Filter O-Ring 2 x 9410912000 - Oil Drain Plug Crush Washer Pierwszą pozycje już mam brakują mi pozycja 2,3 oraz 4 Spotkał się ktoś z tym? |
17.04.2018, 17:17 | #15 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,820
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 5 dni 16 godz 39 min 21 s
|
w kazdym salonie hondy badz sklepie z honda wspolpracujacym podajac numer OEM.
jezeli nie musisz miec oryginalu to tu np: https://mike.larsson.pl/pl/category/...rticle/143521/ https://mike.larsson.pl/pl/category/...rticle/652681/ bardzo popularne HF204/303 ( bo widze, ze jest miejsce na 303 ktory sie rozni tylko tym ze jest nieco 'wyzszy') i HF117 stosowany w Hondah z automatem. a to juz 'we wszystkich dobrych sklepach muzycznych'. o-ring z fotki to nr 17: https://pl.fowlersparts.co.uk/parts/view/91302PA9003 i spokojnie mozna go wielokrotnie uzywac - ewentualnie w lapke do sklepu powiedziec ze pracuje z olejem do 120stC i kupic garsc za kilkanascie pln. podkladki do spustow kupisz w kazdym samochodowym za 1pln sztuka tylko pokaz jaka chcesz. wg katalogu to srednica 12. na fotce alu ale moze byc i miedz.
__________________
buziaki Ostatnio edytowane przez szynszyll : 17.04.2018 o 17:32 |
17.04.2018, 17:29 | #16 |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Nie rozumiem z czego się tak śmiejecie ... wy:
a) dokęcacie te filtry na 150Nm, b) smarujecie oringa i gwint czerwonym loctile, c) wymieniacie filtr raz na 10 lat. Nie wiem jak w innych sprzętach, ale w mojej AT nigdy nie miałem problemu odkręcić łapą a robilem to już kilak razy. Na allegro to w wyszukiwarkę wpisać "HF117 CRF" - czyli "DCT Clutch Oil Filter" Brakujący oring kupiłbym w sklepie z oringami/uszczelniaczami techincznymi. Daje facetowi, zmierzy na stożku pomiarowym stary oring i jest. Te "Oil Drain Plug Crush Washer" to po prostu podkladki miedziane. Do kupienia prawdopodbnie w każdym motoryzacyjnym lub w dobrym sklepie ze śrubami. Jak piszę coś źle, to pewnie ktoś szybko poprawi |
17.04.2018, 17:35 | #17 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,820
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 5 dni 16 godz 39 min 21 s
|
nie wiem jakie masz doswiadczenie z mechanika motocyklowa ale jezeli bedziesz robil to pierwszy raz to podjedz do kogos doswiadczonego kto ma wyczucie w lapach zeby nie poprzekrecac srub. szczegolnie tu nr 23. sa z pewnoscia dokrecone niezbyt mocno:
https://pl.fowlersparts.co.uk/parts/view/91302PA9003 plus korki spustowe - ktos kto nie ma doswiadczenia a ma 'pare' w lapach rowniez moze uszkodzic gniazda a to WIELKI PROBLEM. ewentualnie kup klucz 5-30Nm i obskoczysz wszystkie zadane momenty przy tej operacji bo: - spust 30Nm - filtr 26Nm - te piczki male 12Nm ergo: kup klucz dynamometryczny
__________________
buziaki |
17.04.2018, 18:43 | #18 |
Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 139
Motocykl: Honda CRF 1000 L DCT Africa Twin
Online: 5 dni 16 godz 56 min 52 s
|
Taki klucz będzie dobry?:
http://allegro.pl/klucz-dynamometryc...563479603.html Wiem że, na forum jest specjalny wątek o kluczu dynamometrycznym ale niestety nic konkretnego dla mnie z niego nie wynika. |
17.04.2018, 20:23 | #19 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,820
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 5 dni 16 godz 39 min 21 s
|
jest ok. do tego kup redukcje: wchodzi 1/4 wychodzi 3/8 i odpowiednie nasadki dla sruby spustu i klucza filtra bo 1/4 kwadrat moze nie obslugiwac takich rozmiarow. bedzie to pewnie 3/8 17mm ale sprawdz. kupuj tylko 6 katne. reszta to nowoczesne gowno jak postmodernizm w malarstwie i czujnik deszczu we francuskich autach.
__________________
buziaki Ostatnio edytowane przez szynszyll : 17.04.2018 o 23:21 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gdzie kupię uszczelniacze zacisku? | Rojek | Hamulce, kola, opony | 5 | 01.06.2014 14:30 |
Obniżenie podnóżek - gdzie kupie? | lotnik | Wszystko dla Afryki | 2 | 27.07.2011 23:59 |