|
|
#51 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#52 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
A serio...Miłość do off'a + brak czasu= zostaje z 690'tka..
W wolnym czasie przyjrzę się bliżej..1090R. Wrażeniami się podzielę..
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
Ostatnio edytowane przez Pirania : 04.04.2018 o 23:20 |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
1090 jest bardziej liniowa w oddawaniu mocy, bardziej przypomina nat niz 1290.
|
|
|
|
#54 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Wczoraj znów trafiłem na dzień otwarty ktm. Były jazdy testowe wszystkimi modelami , stwierdziłem się w przekonaniu że 1190 rozbili na dwa modele. 1190 moim zdaniem jest poręczna jak 1090 i zapierdalal jak 1290.
Ale jest coś jeszcze. Po namowach wsiadłem na jazdę próbną diukiem 790 i powiem tylko tyle że jak nie sperdola tego to będzie hit Adventure 790 w 2019 . Piec jest leki, praktycznie bez drgań i zapierdziela nieziemsko. |
|
|
|
#55 |
![]() |
To samo powiedzial kumpel po jezdzie probnej na malym Diuku
__________________
XRV750 RD07 / BMW R1200RT |
|
|
|
|
|
#56 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,939
Motocykl: inne moto
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 19 min 49 s
|
Czytam i czytam i chętnie posiądę jeszcze więcej info na temat tego KTM 1090 Adventure R.
Zastanawiam się nad zmianą z BMW R1200GS Adventure - który spełnia moje założenia podróży we dwoje. Jest mega wygodny dla dwójki podróżujących, pasażer mówi ze bardzo wygodnie mu się siedzi z tylu i 1000 km nie robi wrażenia. Spalanie niskie bo około 5,7 litra. Jednak cos chodzi pogłowie za zmiana aby mieć trochę lepiej z zawieszeniem. Pytanie jak do ludzi znających KTM a może nawet ten konkretny model: Jak z miejscem dla pasażera i wygodą w stosunku do BMW No i odwieczny mój dylemat żywotność silnika Jak ogólnie oceniacie wykonanie KTM O zawiasie w stosunku do BMW chyba nie ma co dyskutować. Takie wywody człowieka który się waha
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#58 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,939
Motocykl: inne moto
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 19 min 49 s
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Jesli rozmawiamy o jezdzie z pasazerem to szczerze nie ma co szukac miodu w dupie bo nic wygodniejszego niz GS nie znajdziesz w tym segmencie. Kat jest zajebisty, zrywny, daje zajeista frajde z jazdy ale Twoj plecak nie bedzie zadowolony z zmiany, Ty i owszem
Silniki LC8 sa dopracowane i nie slychac o ich awaryjnosci, reszta konstrukcji rowniez. Ostatnio troche motalem mojego 1190 i praca przy nim to czysta przyjemnosc
|
|
|
|
#60 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Poznań
Posty: 109
Motocykl: KTM ADV 1190 R
Online: 3 dni 18 godz 36 min 39 s
|
Cytat:
Co do komfortu jazdy z plecakiem to póki co z moją panną jeździłem po max 300 km. Nie narzekała ale na pewno nie jest to BMW. GSem nawet jej nie proponuje przejażdżki bo zaraz mi każe dzika sprzedać.
__________________
“I Don’t Want to Live on this Planet Anymore” Professor Farnsworth |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |