|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
To samo powiedzial kumpel po jezdzie probnej na malym Diuku
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,907
Motocykl: inne moto
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 7 godz 46 min 38 s
|
![]()
Czytam i czytam i chętnie posiądę jeszcze więcej info na temat tego KTM 1090 Adventure R.
Zastanawiam się nad zmianą z BMW R1200GS Adventure - który spełnia moje założenia podróży we dwoje. Jest mega wygodny dla dwójki podróżujących, pasażer mówi ze bardzo wygodnie mu się siedzi z tylu i 1000 km nie robi wrażenia. Spalanie niskie bo około 5,7 litra. Jednak cos chodzi pogłowie za zmiana aby mieć trochę lepiej z zawieszeniem. Pytanie jak do ludzi znających KTM a może nawet ten konkretny model: Jak z miejscem dla pasażera i wygodą w stosunku do BMW No i odwieczny mój dylemat żywotność silnika Jak ogólnie oceniacie wykonanie KTM O zawiasie w stosunku do BMW chyba nie ma co dyskutować. Takie wywody człowieka który się waha ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,907
Motocykl: inne moto
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 7 godz 46 min 38 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Jesli rozmawiamy o jezdzie z pasazerem to szczerze nie ma co szukac miodu w dupie bo nic wygodniejszego niz GS nie znajdziesz w tym segmencie. Kat jest zajebisty, zrywny, daje zajeista frajde z jazdy ale Twoj plecak nie bedzie zadowolony z zmiany, Ty i owszem
![]() Silniki LC8 sa dopracowane i nie slychac o ich awaryjnosci, reszta konstrukcji rowniez. Ostatnio troche motalem mojego 1190 i praca przy nim to czysta przyjemnosc ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Poznań
Posty: 107
Motocykl: KTM ADV 1190 R
![]() Online: 3 dni 18 godz 36 min 39 s
|
![]() Cytat:
Co do komfortu jazdy z plecakiem to póki co z moją panną jeździłem po max 300 km. Nie narzekała ale na pewno nie jest to BMW. GSem nawet jej nie proponuje przejażdżki bo zaraz mi każe dzika sprzedać.
__________________
“I Don’t Want to Live on this Planet Anymore” Professor Farnsworth |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Mam 1190ADV R, kocham to moto i uwielbiam na nim jeździć, żona ma własne moto i jeździ sama, więc nie jeżdżę z pasażerem. Do do turystyki we dwoje zdecydowanie wybrałbym bmw, na pewno wygodniejsze moto.
__________________
Pozdrawiam Michał |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Napisz cos wiecej o swoin 1190, motales cos? Awarie? Jakies tuningi czy tez kastracje np. SAS itp?
|
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() |
![]() Cytat:
Nic specjalnie nie motalem, jakieś drobiazgi. Mam dołożony fabryczny dongle, zdecydowanie polecam, tylny kolektory wydechowy izolowany, tez polecam. Poza tym zmieniona kanapa, na wyższa, z żelem. Szerokie obniżane podnóżki (http://www.radegarage.com/parts/ktm-larger-low-pegs/). Podwyższenia kierownicy, mam wyrzucone uchwyty pasażera i zastąpione alu tulejkami. Zawieszenie trochę poprawione u Sanczeza. To chyba tyle. Przeważnie jeżdżę na zestawie TKC + E09, na wyjazdy w Alpy czy Bałkany zakładam szosówki. Awarii żadnych nie miałem, jak do tej pory tylko typowa eksploatacja.
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
![]()
a tu cała litania problemów jeden gość doświadczył w swoim 1190 zaledwie po 17k km...
-Fuel blockage -Lock dryness -Sticking switches -Touring case lock failure -Electronic suspension failure -random electronics failures http://thebikestig.com.au/problems-w...e-electronics/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |