|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,044
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 13 godz 55 min 8 s
|
Ktoś coś wie
jakieś doświadczenia, uwagi Jak awaryjność i najważniejsze KOMFORT Jak to wypada w zestawie z podobnymi Ma być na dwie spore osoby + bagaż więc jak w temacie max "udźwigu" tego sprzęta A ten egzemplarz czy też jego własciciela ktoś zna : https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha...-ID6ztP6a.htmlMiał byś Gs ale jakoś czym dłużej się zastanawiam i liczę kasę to mi ni ch... to nie wychodzi ![]() I żeby nie było !! do szwędania solo mam średnia Terese 750 a to ma być na wakacje z żoną więc proszę nie pisać mi o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą tylko doradzić ![]() Mam też na oku pewnego ADV ale nalot 115.000 mnie nieco krępuje - moto systematycznie serwisowane ale ... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
Dość twardo zestrojony zawias,niektórym przeszkadza w podróżowaniu bo boli kręgosłup,słaba ochrona przed wiatrem.
Kilka km zrobiłem i wrażenia jakieś takie dziwne. Romans z tym motocyklem był krótki więc za wiele nie doświadzczyłem. Znam chłopaka co tym chwile jezdził i sprzedał,kupił GS-a.. Podpytam co sądzi jak użytkownik
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lisków
Posty: 250
Motocykl: TransAlp PD06/PD10
Online: 6 dni 19 min 58 s
|
Jak dla mnie, duży promień skrętu. Ogólnie; manewry to nie je to, czuć masę. Na szosie lepiej
. Na sportowym trybie prac przy, mocniejszych odejściach, bardzo twardo silnik pracuje-czuć dużą pojemność, jak w wielu współczesnych dużych twinach. Na przyśpieszeniach wolałem używać "deszczowego", ale znów jakiś taki mulasty. Brakowało czegoś pośrodku. Może to kwestia przyzwyczajenia. Twardawe zawieszenie. Taki suv.
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
Ja tylko 4 godziny na testowym spedzilem ale odczucia mam takie same. Twardo i od wiatru wydaje sie nie chronic nic. Po pobawieniu sie mapami zaplonu tylko sport wchodzi w gre przy jezdzie solo. Inne tryby wydaje sie ze strasznie zamulają. Ergonomia na moto dobra.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Pogadaj z sylwestrem z advrider.pl, on tym nakulał trochę kilometrów i z tego co się orientuję to dalej ujeżdża.
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() |
Jeździłem krótko, bo tylko testowym. Od wiatru osłona taka sobie. Prowadzenie dobre. Sztywność zawieszenia mi nie przeszkadzała, ale ja mam słuszną masę to może "aż tak sztywne nie było"
![]() To, co mi się bardzo nie podobało to odgłosy, jakie wydaje z siebie silnik. Miałem wtedy XTZ750 i odgłosy z 1200 przyprawiały mnie o zawrót głowy. Ale ponoć wszystkie tak brzmią... hmm... A co do tego egzemplarza to widziałem go ze dwa razy "na mieście". Kierownika nie znam. Można zapytać na FB - motocykliści w Krakowie AMA (taka grupa). Tam pewnie ktoś będzie kojarzył.
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: psary
Posty: 195
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 dni 19 godz 49 min 52 s
|
ciekawostka...
Kiedyś w salonie Bmw ..była taka Tenere...jako testówka !!! Można było pojeżdzic sobie Gs a potem Tenere l znów Tenere ![]() Myślę ,że po takich testach....spadła chęć zakupu dużej Tenery... wszystko co napisane powyżej zgadza się z moimi odczuciami... za sztywne,za ciężkie ,nieporęczne....silnik robi wrażenie agresywniejszego od Gs.....ale po wjechaniu jakąkolwiek dziurę odechciewa się odkręcania.... |
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Posty: 129
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 4 dni 12 s
|
Xt 1200 nakręciłem 40 tyś, mam 1.9m i dobrze ponad 100 kg
. Komfort na dalszych jazdach bardzo dobry(przelot jednorazowy 1300km), manewrowanie na twardym łatwiejsze niż ktm 1290 r. Pilnować trzeba sprych bo lubią się odkręcić i robią bałagan, uszczelniacze dyfra przy kole też potrafią puścić. Spalanie od 5 do 9. Po 2013 poprawiono pare rzeczy. Tryb tylko sport bo inaczej zamula.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Bardzo ciężki, silnik taki nijaki, wrażliwy "brzuch" na uszkodzenia filtru oleju jak i miski nawet z fabryczną osłona. Kilka opowieści na necie o tym, np wjeżdżajac na kraweżnik gośc załatwil miskę
Zdarzaja sie też przecieki w wale kardana. Osobiście wolałbym coś innego na podróże z pasażerem.
|
|
|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,304
Motocykl: RD01
Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 29 min 8 s
|
Paweł powiem tak próbowałem NAT i wybór padł na XT mały nie jestem lekki też jak dla emeryta do turystyki uważam zajefajny czy ciężki to rzecz względna , jeździłeś 1150 to znasz temat powtarzam nie jest to motor terenowy chociaż daje radę jak Dicovery jak dla mnie będzie pan zadowolony tylko po 2014 weż jak już. a co do trybu T czy zamula no nie wiem przecież to nie R
tak na szybko z minusów -słabe światła kaganki -prawa noga w deszczu masz wszystko to co na drodze -silnik jak w sieczkarnia albo jak w kacie ( osłona alu potęguje wrażenia ) -org kufry no powiedzmy że są -org manetki grzeją tak sobie Plusy -Wał i jeszscze raz wał -i kilka innych 20170803_152425 (Kopiowanie) (Kopiowanie).jpg [ATTACH] [/ATTACH] moto jak moto jedzie i skręca wież ze 3/4 to łącznik robi robotę jak coś więcej to na prv |
|
|
|