Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.03.2018, 19:51   #1
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał motif Zobacz post
Z tego co słyszałem dość dużo pierwszych At pojawilo sie na rynku wtórnym z niepokojacym spadkiem wartości. Ciekawy przypadek byłego właściciela AT poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=btmRbouujU8
Ale to jest konkretny przypadek z UK, gdzie jeden z brytyjskich dealerów w wrześniu 2017 sprzedawał NAT DCT na raty/leasing (tzw. PCP) 0% i pokrywał dodatkowo udział własny/pierwszą ratę w wysokości ok 3500 funtów. Więc realnie moto nabywcę kosztowało coś koło 9000 funtów zamiast 12 tys GBP z hakiem. A rata PCP wynosiła 67 funty na miesiąc przez 3 lata. Po trzech latach można moto po prostu oddać, wykupić za ok 6200 GBP lub (gdy rynkowa wartość będzie wieksza) zamienic na nowe. Więc dużo Brytyjczyków po prostu brało NAT DCT z zamiarem zwrotu po 3 latach płacąc te niewiele ponad 2 funty dziennie (1 kawa jest droższa niż to).

Pisałem o tym tutaj kiedyś jak yeuop rozpatrywał kupno NAT. Dlatego brytyjski rynek wtórny AT trochę upadł z cenami na pysk. Wielkie pierdyknięcie w UK z cenami dopiero bedzie we wrześniu/pażdzierniku 2020 jak większość tych NAT będzie zwracana, gdyż podobno ten dealer sprzedał ok 100 motocykli w ramach tej akcji.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Merino project 2018 Emek Dział Producentów i Dostawców 743 12.12.2024 19:00
2018 Stany Grzechu2012 Umawianie i propozycje wyjazdów 30 19.02.2018 07:19
Rojsa bez wizy w 2018 wilq.bb Kwestie różne, ale podróżne. 1 10.11.2015 16:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.