14.03.2018, 11:40 | #21 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 35 min 57 s
|
Erw zamawiał części do xr w impex.jp
Pisał że wyszło taniej niż w partizili Podpytaj
__________________
|
14.03.2018, 11:49 | #22 |
Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 541
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300
Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 37 s
|
Dzięki, wiem o tym, pisałem z nim.
Fakt wyszło taniej ale do 150eu, a pewnie różnice są niewielkie i jedna rzecz tu jest drożej tu, taniej, sprawdzę. Mam cylek, uszczelki tłok, łańcuszek, zawory będą z PL, korba musi być chyba z proxa, oryginału nie da się kupić osobno. Reszta czyli łożyska na zmiane PL/USA, stage 1 prawdopodobnie odkupię od erw chyba, że się nie dogadamy to pójdzie z partzilli. Transport z us będę miał za free, więc to też robi jakąś tam różnice. |
14.03.2018, 12:06 | #23 |
Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: Pszczyna
Posty: 192
Motocykl: BMW R90/6
Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 50 min 9 s
|
Mnie się z Impex'a opłacało. To co chciałem wyszło mnie taniej z wysyłką VATem niż sam zakup na partzilli. Ale tak jak Dymkaaa pisze nie wszystko jest tam najtańsze. Trzeba sprawdzać poszczególne części bo np cylinder w Impex 610 dolcy a na Partzilli 360.
|
14.03.2018, 13:01 | #24 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,393
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 26 min 22 s
|
Polecam Holendrów - okazyjnie dilują
https://www.goparts.nl/onderdelen.as...ronderdelen&D= Czas realizacji ok 2 tyg.
__________________
keep it simple |
14.03.2018, 20:56 | #25 |
Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 541
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300
Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 37 s
|
Bedzie generalka:
- nowy cylinder tłok -korba 99% prox chyba że ktoś poleca inna -zawory vesrah(OEM) -lancuszek OEM -wszystkie uszczelki OEM -wszystkie łożyska (pompy, walka,skrzyni, walu) -stage 1 hot cam nie wymaga ale będzie Jak na razie bez walka i cylindra wychodzi coś pod 2700 ale będzie mniej za sprawą Japonii i może trochę Polski generalnie, zasada zero zamienników, prócz walka. Nie wliczylem w cenę cylindra oraz walka. |
15.03.2018, 03:28 | #26 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 35 min 57 s
|
A dlaczego wałek nie oryginał?
Bo gorszy? Z ciekawości pytam
__________________
|
15.03.2018, 06:23 | #27 |
Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 541
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300
Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 37 s
|
Z ciekawości chce zmienic
Zobaczyć czy naprawdę zmienia tyle ile piszą Tu jest dość mocno rozbudowany airbox i wydech co sprawia że ta świnia wkręca się dużo dużo lepiej od innych i to na oryginalnym gaźniku. Więc jeśli uda się z mikuni i stage 1 może być ciekawiej Tłoka hrc nie dam bo chcą za niego chore pieniądze a sam kit istnieje tylko w jednym miejscu za 1k dolców, osobno prawie nic się nie da kupić.. a innym nie ufam po tym co widziałem po us forach Mój oryginalny wałek jest ok Chyba, że ktoś odradza takie ingerencje, to się wstrzymam Ostatnio edytowane przez Dymkaaa : 15.03.2018 o 07:45 |
15.03.2018, 10:12 | #28 |
Pamiętam jak pierwszy raz zobaczyłem ten motocykl na Szuter Party.
Strasznie mi się podobała. DO tej pory , żałuję , że nie kupiłem gdy była okazja. Coś mi sie wydaje, że teraz już długo takiej okazji nie będzie. Dbaj i nie nie niszcz bo to unikat, wydaje mi sie , że trafiła w dobre ręce. Błagam pomaluj ją na biało czerwono , to nie ktm.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
|
15.03.2018, 10:36 | #29 |
Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 541
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300
Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 37 s
|
Heh, biało czerwono w sumie jest, tylko z dużym dodatkiem pomarańczy, właśnie malowanie jest świetne bo podkreśla tak jakby sylwetke i dość mocno wysmukla ten motocykl, ktoś go bardzo dobrze zaprojektował. Linia odcięcia od czachy do tylnego błotnika, następne odcięcie pod czasza.
Jedynie przedni błotnik to wszystko psuje, taka łopata Jeśli jesteś dobry w grafice, możesz coś przedstawić a się zastanowie Nie da się nie niszczyć, jak się takim sprzętem jeździ, choć wszystkie gleby jakie nim licze to takie parkingowe w lesie, ciężko sie na nim podeprzeć.. stąd też połamane handbary. To samo jak miałem już zapiętą 4 dałem w gaz i obcieło wentyl, obróciło wyrzuciło z siodła a moto w pizdu.. Ogółem nie podoba mi się mocowanie mostka kierownicy, już raz została mi w rękach, na szczęście prędkość była na tyle mała, że się udało Co się zniszczy to się odnowi, spokojnie |
15.03.2018, 11:01 | #30 |
Racja że srebrne malowanie było słabe. Ale czy są jakies focie jak to wygladało gdy było orlenowskie? Bo biało-czerwone orlenowe malowanie mogłoby być ekstra. Repsolowe do mnie nie trafia na tym motocyklu, chociaż ogólnie lubię.
Dymkaaa opisałbyś sposób na elektrykę w tym motocyklu. U mnie wjechał ten akcesoryjny stator i spalił moduł , jara żarówki i w ogóle jest do kitu. Od pół roku jeżdżę na module z regulacją od kimco ale wolałbym wrócić do ori. |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Agv ax-8 dual evo | sniperjones | Kaski | 8 | 05.10.2016 12:04 |
Rocc Dual | bartol44 | Kaski | 13 | 11.05.2015 03:39 |