|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
No i jakie wnioski postawili?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Dosłownie tylko chwilę rozmawiałem z pracownikiem gazety, bo zaciekawiło go, dlaczego robię zdjęcia szprych i przedniego zawieszenia, gdy najważniejszy w tym wszystkim był silnik
![]() Wprost nie odpowiedział, ale gdyby nie było się czym chwalić to takiego pokazu by nie było. Podobnie przetestowali swego czasu Hondę NC750X i gdy po 50.000 oddali silnik do eksperta w celu oceny zużycia silnika to stwierdził, że silnik został dobrze dotarty.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
no tak ze zdjęć to nie wygląda to za ładnie prawde mówiąc.
Gdy robili to samo z hondą nc750x to silnik wygladał idelanie: https://www.youtube.com/watch?v=kdDWE2mTQ5w |
|
|
|
#4 |
![]() |
Z opisów na karteczkach wychodzi, że wszysko jest cacy poza lekkim spadkiem ciśnienia na drugim garnku spowodowanym nieszczelnością zaworu ssącego i wydechowwego.
Ale ja się pytam co to jest 50.000 km dla litrowego, niewysilonego motocykla ![]() Chyba, że to teraz jest taki wzorzec? Może poczekamy aż Varahannes, który już nakręcił ponad 100.000 km zakończy test i wtedy niech rozbiorą. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
no właśnie co to teraz 50k km,
ponizej honda nx700x po 200k km! bez żadnych problemów poza wymienioną pompą wody. https://www.youtube.com/watch?v=i9rnnBBotMI |
|