|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  16.02.2018, 13:10 | #1 | 
| Czeladnik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Bielsk Podlaski 
					Posty: 449
				 Motocykl: RD04      HRC   Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 42 s |   
			
			Robercik, upewnij się/ pomierz czy na pewno oryginalny sworzeń nie będzie za krótki do tych podnóżków. Zakładałem u siebie podobne to i tak musiałem dorabiać bo nie mogłem założyć zawleczki.
		 | 
|   |   | 
|  16.02.2018, 14:02 | #2 | 
|  |   
			
			
O, dzięki, sprawdzę
		 
				__________________ podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd   | 
|   |   | 
|  19.02.2018, 09:17 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2008 Miasto: Wyględy  koło wsi warszawa 
					Posty: 793
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 1 tydzień 6 dni 17 godz 10 min 19 s |   
			
			W castoramie z nierdzewki w zeszłym roku dobrałem. Minimalnie za długie ale nie przeszkadza.
		 
				__________________ Pas zieleni to także pas   | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Jak założyć pierścień zabezpieczający sworzeń w KTM? | Lepi | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 11.03.2009 21:59 |