![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 40 min 21 s
|
![]()
Mieszałem syntetyka motocyklowego 10W60 z półsyntetykiem 15W50, oba Agip. Do 10W60 dolewałem też syntetyk samochodowy Mobil1 5W40. Nic nie wybuchło. Mnie uczono, że oleje się miesza.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Możesz lać śmiało, po kilku dolewkach płynnie przejdziesz na na następny olej i tyle.
Te chwyty marketingowe to tak jak ::świece , filtry , przewody, powietrze w kołach , wycieraczki........DO LPG ![]() Rób jak uważasz ja bym nalał.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 16
Motocykl: RD03
![]() Online: 0
|
![]()
No to mamy szczęście, skoro można mieszać współczesne nam dziś oleje i nic złego się nie dzieje... Za słusznie minionej komuny trzeba było z oliwą uważać, bo jeśli olejki się zwarzyły (zwało się to chromatyzacją) i przeszedł-ci on do konsystencji "majonezu babuni" - z reguły szlak trafiał furmankę jak i zaprzęg "kuni".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tablica olejów | ramires | Regularne czynności serwisowe | 0 | 05.04.2008 11:16 |