![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
nOOb
![]() ![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
![]() Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
![]()
To ja się wypowiem z perspektywy niedzielnego pyrkacza
![]() Mojego XTka kupiłem kilkanaście lat temu obutego w E07 i tak mi się ta opona spodobala, ze nigdy innych nie zalozylem. Zrzucalem je zawsze przy przebiegu rzedu 18-22k km i jeszcze cos by pojezdzily, no ale..... Ja tam off roadu nienawidzę, wiec mi się taka oponka podobala, poza tym mieszkałem wówczas w Czechach i miałem tanie dojście do Mitasow, wiec w ogole nie było o czym mowic. Nie wyobrażam sobie taszczyć na motorze opony kilka tys. km, o kuzwa, lubie abstrakcje, no ale to jest po prostu dla mnie głupie :-) Cieszy mnie, co sneer napisał - ze te oryginalne na NAT schodzą bardzo powoli. Na wiosne kupuje Afryke i pare tygodni później lece na Nordkapp (może Murmansk?), wiec już robie obliczenia ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 121
Motocykl: czarna szczała
![]() Online: 6 dni 2 godz 45 min 13 s
|
![]()
Na k60 Scout sztormiakiem 650 przelatalem 16kkm. Zuzycie przy tym przebiego 50%, szutrow z tego bylo mysle, ze nie wiecej jak 10%. Gdyby moto u mnie zostalo , wynik 30kkm bylby calkiem realny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Tractionator GPS też mi się widzi. Ciekawe ile toto będzie kosztować, no i jak z przebiegami... Czytałem też o tych Pirelkach STR i rzeczywiście same pochwały. Może więc warto trochę więcej kasy na nie wyrzucić... |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klamoty wyprawowe - pytań kilka | mojrzesh | Wszystko dla Afryki | 17 | 08.09.2011 13:19 |