|
|
|
|
#1 |
![]() |
Znalazłem podczas porządków
Jakby się komuś przydało.Przeróbka polega na zastosowaniu łożyska katalogowego, ale trzeba wew. bieżnie przeszlifować na 26mm. Za to mamy dużo wytrzymalsze łożysko. Zamiast 19 mamy 21 rolek. Większa szerokość nie przeszkadza. Miałem taki zestaw zamontowany.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Cytat:
Pierwotnie myślałem, że R to SM, a L to enduro, ale chyba się nie zgadza.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 12 min 34 s
|
Cytat:
Jesli nowe, to Dallara robiła eRki tak, że można było kupić nową w wersji SM. Ale nie Honda. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,760
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Cytat:
Dallara to sprzedawca oryginalnej Hondy SM z Japonii Belgarda kupował silniki i osprzęt Yamahy I budował swoje motocykle pod znaczkiem Yamaha
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 15.12.2017 o 11:32 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Dallara wychodziła w konfiguracji z kołami enduro/super moto, miała podwójną homologację w dowodzie rejestracyjny. Oczywiście było wiele wersji enduro z kołami super/moto, ale nie były to oryginalne dallary.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|