|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  19.11.2017, 21:30 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			
zalety bezdętkowej opony.. łatanie szydłem..    
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  19.11.2017, 21:39 | #2 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			
Zwłaszcza, że można i do 0 spuścić,mnie i 0.5 by starczyło,a nawet 1.0. Zaleta bezdętkowej, bez tego systemu oklejania taśmą bezdyskusyjny. Ciekawe czy są ograniczenia wagowe lub max. ciśnienie nad tublissem. Jeżeli nie będzie p/wskazań to na pewno zamontuję. Dodatkowa dziura w feldze mnie nie przeszkadza. Pytanie jak wiele serwisów wulkanizacyjnych jest obeznana z tym systemem. Co przy zmianie opony może mieć znaczenie. | 
|   |   | 
|  20.11.2017, 12:12 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   | 
|   |   | 
|  20.11.2017, 12:23 | #4 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   | 
|   |   | 
|  20.11.2017, 12:26 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   
			
			A jesteś pewien (i producent też), że w tak cięzkim motocyklu z tak dużym momentem obrotowym ciśnienie rzędu 0,7 atm utrzyma opone na feldze? Ja mam poważne obawy.
		 | 
|   |   | 
|  20.11.2017, 12:30 | #6 | |
|  |   Cytat: 
 Dziura dodatkowa jedna. W jednej siedzi wentyl od dętki tublissowej a w drugiej trzymak z wętylem do pompowania opony. W exc nie przeszkadza mi dopompowywanie przed jazdą, w afryce przy jeździe turystycznej byłoby to upierdliwe sprawdzanie ciągle ciśnienia. Na niskim ciśnieniu też nie widzę sensu jeździć afryką a poniżej atmosfery jak się zapomnisz i odkręcisz na maxa myślę że może nie utrzymać opony w miejscu. 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | |
|   |   | 
|  20.11.2017, 12:43 | #7 | |
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   Cytat: 
  EDIT: I problem rozwiązany: z opisu systemu: "Cała wkładka działa jak duży trzymak" oraz "Po napompowaniu specjalnej wkładki na około 7 atmosfer uszczelnia ona oponę na jej łączeniu z felgą i dzięki temu opona nie wymaga dętki" | |
|   |   |