|  24.10.2017, 21:32 | #1 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |  NAT DCT - czy to norma? 
			
			Czy to normalne, że jak zwolnię i odpuszczę gaz, NAT z DCT toczy się w nieskończoność z prędkością ok 12 km/h. Zerknijcie na filmik poniżej (prędkośc na liczniku jest w mph  ) https://www.youtube.com/watch?v=KtbpcvIAV3A Miałem poprzednio NC750X z DCT i tak się nie działo. Byłem 2 razy w serwisie zgłaszając to i szarpanie przy jeździe przy ok. 25-30 km/h. Podłączyli pod kompa (wyniki w załączeniu) i stwierdzili że nic się nie dzieje... A na wydruku sensor o2 poza zakresem... I co Wy na to? Jak wasze DCT się zachowują przy zamknięciu gazu? | 
|   | 
|  24.10.2017, 22:07 | #2 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			U mnie nie dzieje się tak.  Miałem NC 750X z DCT i też się nie działo. Czy jak puścisz hamulec to moto zaczyna się toczyć? 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  24.10.2017, 22:22 | #3 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  24.10.2017, 22:25 | #4 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			A inaczej - jak jedziesz na szóstym biegu i puścisz gaz to trzyma prędkość czy zwalnia i  zrzuca biegi i dopiero na jedynce trzyma stałą prędkość?
		 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  24.10.2017, 22:31 | #5 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Zachowanie takie same, niezależnie od trybu (czy D czy którykolwiek z S). | |
|   | 
|  24.10.2017, 22:36 | #6 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			Motocykl nie był przypadkiem dopiero co odpalony? W sensie, że na ssaniu? Bo w moim takiego zachowania można by się było tylko w takim przypadku doszukać.
		 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  24.10.2017, 22:41 | #7 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Filmik był nagrywany po powrocie z 2-godzinnej trasy. Jak się przyjrzysz to zauważysz wskazania temperatury na wyświetlaczu. Zdaję sobie sprawę, ze zimne moto ma wyższe obroty, które po rozgrzaniu opadają. Za wysokie obroty jałowe po rozgrzaniu też były moim pierwszym potencjalnym podejrzanym, ale jak widzisz z wydruku od dealera, obroty biegu jałowego na ciepłym silniku są w normie. | |
|   | 
|  24.10.2017, 22:51 | #8 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			A po tej Twojej ostatniej wypierdolce nie blokuje Ci rollgazu handbar?
		 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  25.10.2017, 00:45 | #9 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  25.10.2017, 01:44 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 49 min 42 s |   
			
			Ewidentnie coś nie tak. Tak jakby obroty za duże miała. U mnie się zatrzymuje na płaskim .
		 | 
|   |   |