Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.09.2017, 11:52   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 10 godz 18 min 7 s
Domyślnie

Stop aluminium uda mi się określić bo mam dostęp do spektrometru.

Czytam o tym twardym anodowaniu że to prawie tak twarde jak chrom techniczny. I tu wpadłem na pomysł może chrom?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 29.09.2017 o 12:32
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.10.2017, 19:59   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Stop aluminium uda mi się określić bo mam dostęp do spektrometru.

Czytam o tym twardym anodowaniu że to prawie tak twarde jak chrom techniczny. I tu wpadłem na pomysł może chrom?
anodowanie lepsze bo wnika w powierzchnię, chrom to będzie zawsze warstwa zewnętrzna.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.10.2017, 01:22   #3
ATnet


Zarejestrowany: Jun 2016
Posty: 14
Motocykl: nie mam AT jeszcze
ATnet jest na dystyngowanej drodze
Online: 23 godz 37 min 58 s
Domyślnie Zamiast określać stop

Witam, zamiast określać stop aluminium, powinniście się pozbierać i zgłosić zbiorowo wady produktu, w kupie siła. Jak Was Honda oleje to przy 50 czy 100 osobach pokrzywdzonych jakaś kancelaria się tym zajmie. A koszty jak się rozłożą to nie będą wielkie. Takiego gówna nie wolno puścić płazem. Honda od lat pogrywa w kulki z Europejskim rynkiem.
ATnet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.10.2017, 13:20   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ATnet Zobacz post
Witam, zamiast określać stop aluminium, powinniście się pozbierać i zgłosić zbiorowo wady produktu, w kupie siła. Jak Was Honda oleje to przy 50 czy 100 osobach pokrzywdzonych jakaś kancelaria się tym zajmie. A koszty jak się rozłożą to nie będą wielkie. Takiego gówna nie wolno puścić płazem. Honda od lat pogrywa w kulki z Europejskim rynkiem.
powiedzą, że to naturalne zużycie bo wszystko się zużywa a każdy przypadek pewnie będzie rozpatrywany oddzielnie i inne czary... zrobić anodowanie to niewielki koszt i problem z głowy.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numery serwisowe tarcz i klocków panzer0873 Hamulce, kola, opony 4 11.11.2014 14:23
Afripedia - Regularne czynności serwisowe ramires Regularne czynności serwisowe 36 16.03.2013 14:07


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.