19.09.2017, 15:25 | #91 |
Guzik jest dla dziewczyn ;P
A teraz serio. Od niedzieli mam zakwasy i nadwyrężone coś w barku od kopania swojej świni. Odpuść wszystko co ma tylko kopę. To wynalazek tylko dla wielbicieli. |
|
20.09.2017, 07:41 | #92 |
Michał
|
Ty, nie przesadzajmy, wyregulowane i ogarnięte sprzęty kopane palą bez problemu - Twój przecież też. Do ciężkiego offu to się może i nie nadaje, ale do duala jak znalazł.
Nie sprowadzałbym tego do różnicy kliku kg. Zazwyczaj to bardziej złożona sprawa i wybiera się typ motocykla i jeden z nich jest na kopa a drugi na guzik. Lepiej to wygląda w nowych konstrukcjach ale z ograniczeniem kasowym są poza zasięgiem. |
20.09.2017, 11:15 | #93 | |
Cytat:
|
||
20.09.2017, 13:47 | #94 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,234
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 dzień 14 godz 41 min 3 s
|
Chwilę mnie nie było i już temat dla mnie
Mam duala z prawdziwego zdarzenia, czyli LC4 640 Adventure 2003r. W niedzielę startowałem w zawodach cross country w Winowie pod Opolem. Ja na LC4 i reszta na lekkich crossach. Przeżyłem, trasę przejechałem bez problemów. Wszyscy zawodnicy gratulowali mi odwagi i tego, że dałem radę na takim sprzęcie, gdzie trasa miejscami faktycznie była wymagająca bo było sporo błota. Dla mnie nie ma lepszego duala niż LC4. Zwieszenia WP, hamulce Brembo, waga 160kg, zbiornik 26l. Jest i rozrusznik i kopajka. Da radę na torze crossowym nawet polatać a jak trzeba to zakładam stelaże pod sakwy i jadę w dłuższą trasę. LC4 da się przerobić jak chcesz. Dzisiaj masz ADV, jutro supermoto, pojutrze wersję enduro a i nawet pełnego crossa też się da zrobić. LC4 były jak puzzle. Kilka fotek z trasy: LC4 jest na sprzedaż za śmieszne 9tys. zł. Technicznie super. Jedynie wygląd do poprawy: https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-lc...-ID6yYyz1.html Ja chcę przejść na LC8 950 bo jednak ostatnio u mnie przewaga ON w stosunku do OFF. Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 20.09.2017 o 14:15 |
20.09.2017, 14:46 | #95 | |
Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,852
Motocykl: inne moto
Online: 2 tygodni 1 dzień 9 godz 36 min 42 s
|
Cytat:
KTM potrafi namieszać w głowie. Tych przeróbek to trochę jest na wersję enduro (jeden powie mało drugi powie dużo) - bo trzeba zmienić zbiornik, wywalić czache, zrezygnować z zegarów - jednak jednak coś w nim jest. |
|
20.09.2017, 15:51 | #96 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,234
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 dzień 14 godz 41 min 3 s
|
Zbiornik, czacha i liczniki pasują P&P. Kupujesz i zakładasz od wersji enduro. Koszt jakieś 500-1000zł w zależności jak trafisz używki.
Fakt jest wysoki. Ja mam 188cm wzrostu i dla mnie jest idealnie. |
20.09.2017, 17:15 | #97 |
Michał
|
Zniósłbym wszystko, gdyby to cholerstwo tak nie wibrowało
|
20.09.2017, 17:32 | #98 |
Zarejestrowany: Aug 2011
Posty: 338
Motocykl: XChallange
Online: 6 dni 2 godz 25 min 10 s
|
kazdy chwali swoje ale ja przy podobnych zalozeniach (no, moze bez lawety, a dojazd na kolach) postawilem na X.
i na razie jestem zadowolony. |
20.09.2017, 20:28 | #99 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,234
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 dzień 14 godz 41 min 3 s
|
|
20.09.2017, 21:52 | #100 |
Mam już trzy urządzenia w garażu.
Jaki dual ? Moim zdaniem nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi. Jest wielu ludzi którzy po fakcie dowiedzieli się, że to co zrobili na swoich moto jest nie możliwe. Jak chcesz coś zrobić to przeskoczysz każdą barierę. A jak ... to zrzucisz na sprzęt.
__________________
"Podróż jest lepsza niż dotarcie do celu" |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rady i porady CB 400 FOUR | calgon | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 04.07.2013 23:03 |