Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.09.2017, 07:13   #1
strobus1
 
strobus1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,431
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
strobus1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 12 godz 45 min 35 s
Domyślnie

Robiłem zawieszenie do kata w znanej podwarszawskiej firmie na S. jakież było moje zdziwienie gdy nie dostałem garancji na robotę za niemałą kasę. Panieee ale to przód nikt Panu nie da gwarancji na upsa, tył proszę bardzo 2 lata. Także problem jest chyba natury konstrukcyjnej a nie wykonawczej.
Przy pierwszych oznakach wycieków trzeba zrobić szybki serwis:
Zsunąć śrubokrętem płaskim, nożem, łyżką, czym kolwiek uszczelniacze przeciw kurzowe, wyczyścić okolicę uszczelniacza olejowego, użyć wynalazków z plastiku (przycięta butelka pet, seldoctor itp) do podważenia wargi uszczelniacza na całym obwodzie, wyciekający olej zabierze syf który przyczynił się do nieszczelności, całość wytrzeć do sucha i zamontować przeciw pyłowy, w 80% przypadków (świeże uszczelniacze) jedziemy dalej z suchymi lagami i przyległościami. Utrata oleju i ciśnienia jest minimalna.
Patent sprzedany mi, na integracji Ukraińskiej
Jak masz częstą potrzebę spuszczania ciśnienia z lag to masz zużyte panewki ślizgowe, wzrost ciśnienia nie pomaga na szczelność....

Kayaba w husce jest chyba nie do zabicia, z przyzwoitości chyba zmienię olej
zdrowia
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym.
Ważne z Kim.
strobus1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.09.2017, 09:44   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

hajką jeździsz tylko po czarnym i jeżeli CRF także to dramatu nie będzie.

Bez względu na to czy to UPS czy nie to jeżeli na rury będzie dostawiać się woda z błotem czy nawet zwykły kurz z szutrówki to problemy murowane. Jeżeli nie osłonicie dostatecznie rur to żadne czary nie pomogą.

podam przykład : jedziesz po nawierzchni gdzie zawias pracuje max do 30-50% skoku zawieszenia do rur lepi się kurz, trochę błotka i wszystko co się tam dostanie, ze względu na pęd powietrza szybko to usycha a trafia się nierówność gdzie zawias dobija np. do 80% skoku... i cały ten syf idzie w uszczelniacze, które go nie zgarną w całości, niewielka część dostanie się aż pod uszczelniacz olejowy i do oleju z czasem robiąc spustoszenie w panewkach i goleniach.

Nic na to nie poradzicie, nawet systematyczne czyszczenie nie rozwiąże problemu a tylko wydłuży życie uszczelnień. A trafi Ci się jakiś dłuższy wyjazd to zawsze będziesz mieć dylemat.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 17:07
Nieszczelne połączenie - cieknące paliwo Ronin Uklad paliwowy i wydechowy 2 16.04.2011 22:23
POMOCY !!! cieknące hamulce chomik Hamulce, kola, opony 9 11.07.2010 22:53
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 02:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.