|
![]() |
#1 |
601493080
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 1,404
Motocykl: XL600
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 8 godz 40 min 26 s
|
![]()
A czy to nie jest tak, że te wszystkie problemy się biorą z tego, że teraz wszystkie lagi są upside down? Stare konstrukcje miały ślizgi wysoko i jeszcze w gumowej harmonijce i nie było problemu z uszczelniaczami. A teraz byle raz po błocie i trzeba stawać na sikanie po lagach co by błoto zmyć.
Czy jest aż taki zysk na odwróceniu lag aby to przewyższało problem zabloconych i cieknacych uszczelniaczy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Jun 2016
Posty: 14
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 23 godz 45 min 38 s
|
![]()
Problem zawieszenia i cieknacych lag w Afryce wynika ze Honda robi gówniane zawieszenia i tyle. W KTM wszystko się psuje ale zawieszenie jest pancerne. A to że ciekną lagi to jest problem nie tylko Afryki bo i VFR i inne motongi z USD maja tą przypadłość. Taniość widzę taniość.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: teraz to Stolica
Posty: 332
Motocykl: Suzuki DR-Z 400 E
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 45 min 7 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
|
![]()
wniosek z tego taki, że upsy nadają się wyłącznie do terenówek i latania wkoło komina. Do motocykla wyprawowego? na bank będą problemy, no chyba, że wyprawa w alpy
![]() Zastanawiam się czy byłaby możliwość całkowitego zamknięcia rury w przednim błotniku, otwór pozostaje od góry i dołu a części boczne będą osłonięte z każdej strony . |
![]() |
![]() |