|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,326
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 30 s
|
![]()
Silnik xjr 1200 i 1300 jest bliźniaczy z Fjr 1200 a wcześniej 1100. Te natomiast są rozwinięciem silnika XS 1100 z przełomu lat 70-80tych tylko mają 16 zaworów zamiast 8 z XS. Dość przestarzała konstrukcja. Będę się upierał że GSX 1400 bije Xjr na głowę pod każdym względem.I silnikiem, zawieszeniem,układem hamulcowym, zużyciem paliwa.Prowadzenie też wydaje mi się sporo łatwiejsze (ale być może dlatego że miałem 2 szt przez ok 6-7 lat byłem lepiej wjeżdżony w GSXy).W klasycznej estetyce też niczym nie ustępuje.
Ostatnio edytowane przez Zmyler : 05.09.2017 o 10:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Cenię Twoje zdanie ale pozwolę sobie Ciebie poprawić
![]() Jeśli idzie o 'gieometrię lat osiemdziestych' to myślę, że nic złego w niej nie ma. po prostu wymaga silniejszej ręki - mocniejszego przeciwskrętu. nie zamierzam się chwalić brakiem odpowiedzialności ale dwóch dukatistów chciało koniecznie wyprzedzić FJ1200 z kuframi na serpentynach gdzieś koło krosna i za ch... nie dali rady. te motocykle i skręcają i hamują. trzeba im tylko trochę pomóc. BTW wracając wczoraj z pogrzebu Pawła widziałem na tankstelli FJR1300 i jak zawsze mocno się zachwycałem tym motocyklem tak wydała mi sie zajebiście niska i klocowata. Nie ma to jak cegła - znaczy się chciałem powiedzieć ![]() m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha XTZ Super Tenere vs Honda Africa Twin | spider2you | Inne - dyskusja ogólna | 59 | 19.10.2014 01:07 |