|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: kraków
Posty: 132
![]() Online: 6 dni 15 godz 29 min 24 s
|
![]()
Ktoś kiedyś mi powiedział że kupując NAT w manualu to trzeba być totalnym idiotą
![]() Wcześniej jezdziłem 3x na DCT na testach po 1.5 godziny i pomimo wszelakiej zaYebistości wybrałem jednak tradycyjną wersję manualną . P.S. Piemont to idzie zrobić Wsk-ą , nie potrzeba AT ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
|
![]()
prawie gleba przez DCT 4:50
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Ogladalem ten film juz kiedys po czym bylem wyczulony na ronda,ktorych w Niemczech nie brak.Nigdy ,przy kazdym trybie jazdy i pogodzie mi sie cos takiego nie zdazylo.Slyszalem ze gdzies tam komus,ale kompletnie nie wiem jak to sie moze zdazyc.Czasami nawet prowokowalem jakas zmiane biegu robiac rondo i nic.Rondo robione zawsze na jednym biegu i zmiana w gore po wyjsciu z niego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |