Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.08.2017, 11:24   #1
TROJAN
 
TROJAN's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: kraków
Posty: 132
TROJAN jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 15 godz 29 min 24 s
Domyślnie

Ktoś kiedyś mi powiedział że kupując NAT w manualu to trzeba być totalnym idiotą , ......więc mam kupiłem .... i bardzo dobrze mi z tym :
Wcześniej jezdziłem 3x na DCT na testach po 1.5 godziny i pomimo wszelakiej zaYebistości wybrałem jednak tradycyjną wersję manualną .


P.S.

Piemont to idzie zrobić Wsk-ą , nie potrzeba AT
TROJAN jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.09.2017, 11:28   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

prawie gleba przez DCT 4:50

mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.09.2017, 13:26   #3
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Ogladalem ten film juz kiedys po czym bylem wyczulony na ronda,ktorych w Niemczech nie brak.Nigdy ,przy kazdym trybie jazdy i pogodzie mi sie cos takiego nie zdazylo.Slyszalem ze gdzies tam komus,ale kompletnie nie wiem jak to sie moze zdazyc.Czasami nawet prowokowalem jakas zmiane biegu robiac rondo i nic.Rondo robione zawsze na jednym biegu i zmiana w gore po wyjsciu z niego.
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.09.2017, 13:30   #4
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał TROJAN Zobacz post
Ktoś kiedyś mi powiedział że kupując NAT w manualu to trzeba być totalnym idiotą , ......więc mam kupiłem .... i bardzo dobrze mi z tym :
Wcześniej jezdziłem 3x na DCT na testach po 1.5 godziny i pomimo wszelakiej zaYebistości wybrałem jednak tradycyjną wersję manualną .


P.S.

Piemont to idzie zrobić Wsk-ą , nie potrzeba AT
Wode z kibla tez idzie sie napic.Ale niech nikt tu nie tworzy teorii ze DCT nie poradzi sobie w takim czy owakim terenie.Mysle ze kupujacy DCT koncentruja sie raczej na turystyce ,raczej asfaltowej.Wiec jesli juz taki Piemont off to G kontrola trakcji na min i ogien.Tak przynajmniej widzialem i nijak ma to sie do np WSKi
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.