Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.08.2017, 19:51   #1
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,078
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 dni 10 godz 39 min 44 s
Domyślnie

Dzięki MaRP .

Mirek - ciężko mi idzie tłumaczenie , ale się postaram .
Są w baku 2 kraniki . Prawy i lewy . Lewy mam cały czas odkręcony a prawy zakręciłem, jakiś rok temu i jest zakręcony do dzisiaj . I tak jężdżę z jednym zakręconym cały czas . I w offie i po czarnym . Dlaczego tak zrobiłem ? W baku trójki ( nie wiem jak ma 4 ) są 2 zagłębienia , najgłębsze miejsca i mozna je nazwać cyckami . W tych zagłębieniach są te 2 kraniki o których pisałem wyżej . Jak paliwo zaczyna się juz w baku kończyć całkowicie ( po wypaleniu czerwonej rezerwy ) silnik zacznie przestawać pracować i zgaśnie w końcu . I w tym momencie ( gdyby czasem zawiodła czerwona lampka albo termistor) zamiast pchać afryke i się pocić ,przychodzi czas na odkręcenie prawego kranika . Po jego odkręceniu mam jakieś 1.5 litra paliwa już ostatecznej rezerwy na którym zrobię ok 20-30 km . To całkiem dużo . W RD07 , którą tez mam , nie ma już tak fajnie . W ogóle trójka fajniejsza :P
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.08.2017, 20:30   #2
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,103
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 20 godz 55 min 50 s
Domyślnie

Rozumiem i nie.
Odkrecone mam dwa krany. Po to sa te dwie rezerwy, zebym wiedzial ile paliwa mi zostalo. Nigdy mnie nie zawiodly, podobnie jak mechaniczna rezerwa w siodemkach, ktore mialem
W moim przypadku, jesli ganiam po miescie i dojazdy peryferyjne, nie tankuje wiecej jak 15 litrow. Moto lzejsze i draznilo by mnie gasniecie motka z tytulu zakreconego kranu.
Zakrecam krany tylko wtedy, gdy zrywam zbiornik.
Mirek Swirek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czujnik i wskaźnik temperatury 7Greg Układ elektryczny i zapłonowy 59 04.10.2018 09:38
Wskaźnik temperatury cieczy. wieczny Układ elektryczny i zapłonowy 8 26.11.2010 13:50
elektroniczny wskaznik biegu chinol Wszystko dla Afryki 20 20.07.2009 12:43
Kontrolka rezerwy paliwa RD07 cichylublin Uklad paliwowy i wydechowy 15 04.08.2008 13:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.