Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.07.2017, 22:35   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,831
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 1 godz 35 min 8 s
Domyślnie

.......
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg s.JPG (12.9 KB, 241 wyświetleń)
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.07.2017, 22:41   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
.......
to jest uszczelniacz kurzowy zewnętrzny, chodzi o uszczelniacz olejowy i jego wargę kurzową.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.07.2017, 23:00   #3
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

tutaj macie allballs'a, które mają już dodatkową sprężynę ale i tak pewnie nie wytrzymają więcej jak OEM,

http://ruggedroads.co.uk/epages/00cb...roducts/56-139

pozostaje eksperymentować, przy obecnej trwałości OEM ja osobiście próbowałbym innych rozwiązań.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.07.2017, 21:24   #4
tommi

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łazy k/Magdalenki
Posty: 1,448
Motocykl: RD03
Przebieg: 65496
tommi jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 5 dni 21 godz 27 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
tutaj macie allballs'a, które mają już dodatkową sprężynę ale i tak pewnie nie wytrzymają więcej jak OEM,

http://ruggedroads.co.uk/epages/00cb...roducts/56-139

pozostaje eksperymentować, przy obecnej trwałości OEM ja osobiście próbowałbym innych rozwiązań.
W mojej 44kkm na szafie, jezdzone uj wie gdzie i jak przez ponad połowę z tego dystansu i nic sie nie wylalo/nic nie puscilo. Ogólnie nic sie nie zesrało od nowości, także tego...
tommi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.07.2017, 12:20   #5
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał tommi Zobacz post
W mojej 44kkm na szafie, jezdzone uj wie gdzie i jak przez ponad połowę z tego dystansu i nic sie nie wylalo/nic nie puscilo. Ogólnie nic sie nie zesrało od nowości, także tego...
niektórzy pisali, że ok.20.000 puszczały.... dlatego ta dyskusja
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numery serwisowe tarcz i klocków panzer0873 Hamulce, kola, opony 4 11.11.2014 14:23
Afripedia - Regularne czynności serwisowe ramires Regularne czynności serwisowe 36 16.03.2013 14:07


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.