|
|
#31 |
![]() |
No, w końcu jakieś konkretne fotki nieszczęść
![]() |
|
|
|
|
|
#32 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
Ale gówiane te KTMy!!!
![]() ![]()
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Nie ma się co śmiać. Pogadajcie z kolegą Oleckim jak mu nyple przebijały dętki w zeszłym roku - KTM Adv. Z tego powodu gleba przy stówce na blacie przestaje być zabawna i patrzy się inaczej na problem " co mi się odkręciło" bo robi się niebezpiecznie. W tym roku poszły śruby od subframe. Jakie mogły być tego skutki wole nawet nie myśleć. Dno i metr mułu, choć rozumiem fasycynacje niektórych , nie może tak być. Z powodu pieprznych fuszerek fanów redbula ludzie mogą się pozabijać. Popatrzmy na to z tej strony.Bedzie mniej zabawnie.
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
Emanuel,
masz dużo racji ale jedna jaskółka wiosny nie czyni.. W zeszłym tyg. zmieniałem gumy w LC8 i po 8 500 km na grubych dętkach nie było śladu użytkowania, jedynie na przodzie pojawiła się rdza przy wentylu.Podrzucam pomysł dla Admina - może założyć wątki dot. poważnych wad fabrycznych, usterek dla najpopularniejszych motków, na których ludzie z FAT jeżdżą. Wady z naciskiem na bezpieczeństwo kierownika bo o pękającej lampce Rafała bym tam nie pisał..
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
#35 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 267
Motocykl: Inne moto
Przebieg: 77777
Online: 1 tydzień 1 dzień 9 godz 33 s
|
Cytat:
Czy taka sytuacja nie jest w głównej mierze wynikiem złego, zbyt luźnego zaplotu? |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
Swięte słowa Emek i to popieram
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Dzieje się tak z powodu wagi moto, kierownika, bambetli i jazdy w terenie. Montując ostrą kostkę trzymak albo dwa robią robotę nie pozwalając oponie przesunąć się na feldze i wtedy cała siła każdego odkręcenia manetą idzie na szprychy i nyple, najbardziej dostają w dupe na kamiennych podjazdach. W Africe były gumy amortyzujące w zębatce a w Kacie jest na sztywno. Pamiętacie problemy pękających piast przy zębatce w pierwszych exc.
Nie myślcie że jak macie naklejkę byka na moto to wszystko jest w technologii nasa. Ps. Didy made in japan nie pękały, ale tam nie ma naklejki byka ![]() Zdrowia.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#38 |
![]() |
Adam ,ale w 690 są gumy amortyzujące tak jak w Afryce. Latałem na M. Sahara 3 a na kostki właśnie zmieniłem. Nie odkręcałem również za mocno. Zostaje ta nieszczęsna waga kierownika. Chyba czas na terapię odchudzającą
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zakonserwowany
![]() |
To w takim razie są po prostu z gownolitu. W mojej tenerce po 50 tys/km w paryjach nic nie pękło.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#40 |
![]() |
Ale to nie felga pękła tylko fartuch zabezpieczający nyple zrobiony z gównolitu.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Nie swoim pojazdem na Bałkany... | makaron | Przygotowania do wyjazdów | 7 | 21.06.2013 13:19 |