![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,078
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 11 godz 11 min 29 s
|
![]()
Witam . Wczoraj królowa ( RD03)po raz pierwszy zaniemogła . Najpierw zaczął przerywać jeden garnek a jak gasł - wskazówka obrotomierza spadała do zera . Po wyłączeniu zapłonu na chwilę , odpalała na 2 ale po chwili działał znowu tylko jeden . Na szczęście nie byłem dalej od domu jak 100 km . Wracam więc na jednym cylindrze ( 60- 80 km/h) Muł straszny ale jedzie .Po jakichś 5 km drugi garnek zaczyna przerywać i słabnąć i w końcu silnik gaśnie całkiem . Pobocze ruchliwej drogi na szczęście .
Ostatnie chwile działania drugiego garka , wskazywały na to że zabrakło mu paliwa ( coraz słabszy) Sobie myślę zayebisy pech - padł moduł i po chwili pompa ? Zatrzymuje inne motocykle ( bo oczywiście żadnych kluczy nie wożę ) ścigacze nie stają a przejechało ich z 10 . Odłączyłem wężyk z rurki z pompy paliwa i zacząłem chechłać rozrusznikiem - paliwo nie jest podawane na gaźniki w ogóle . Czy praca pompy paliwowej jest uzależniona od sprawnego modułu ? Okazuje się że tak , bo moduły powyciagałem , pozamieniałem miejscami , i rurka ta zaczęła tryskać ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czasem słońce czasem śnieg | rambo | Polska | 15 | 26.12.2011 00:43 |
awaria | balczezzz | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 11.07.2011 21:40 |