|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#81 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2014
Miasto: Wwa
Posty: 179
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 1 dzień 18 godz 21 min 43 s
|
Ten, który kupiłem ma napięcie sprężyny pokrętasem i ustawienie odbicia małym pokrętaskiem. Masy kierownika, plecaczka i bagażu podałem w tabelce wypełnianej przy składaniu zamówienia
Teraz muszę trzymać linię
__________________
V-strom 1050XT |
|
|
|
|
|
#82 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Posty: 107
Motocykl: RD07
Online: 4 dni 1 godz 22 min 49 s
|
Czy temat amora z LC4 jest wart zabawy? Moze ktos sie wypowiedziec jak to robi w terenie? Bo cenowo uzywki sa obecnie bardzo interesujaca opcja w stosunku do Wilbersa np. A moto i tak mam dzwigniete wiec ciut dluzszy amor nie jest dla mnie problemem. Ewentualnie jakas inna opcja?
|
|
|
|
|
|
#83 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Posty: 107
Motocykl: RD07
Online: 4 dni 1 godz 22 min 49 s
|
Ktos cos na temat lc4 moze powiedziec?
|
|
|
|
|
|
#84 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,473
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 20 godz 34 min 47 s
|
Amory z KTM zawsze robiły najlepiej jako amoryseryjne
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
#85 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Posty: 107
Motocykl: RD07
Online: 4 dni 1 godz 22 min 49 s
|
Bardziej chodzi mi o to jak to w xrv robi bo to ciezszy motocykl niz 640 enduro jest
|
|
|
|