![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
To chyba miałem pecha całe życie bo nie spotkałem sprzęgła na linkę, które można obsługiwać jednym palcem. Akurat co do bezawaryjności RFVC to byłbym sceptyczny bo dużo jeżdżę z dominatorami i się jebią na potęgę. Może dlatego że już zmęczone, ale na pewno słabo znoszą ostre traktowanie. Wszystko kwestia do czego Ci jest moto potrzebne i jak je traktujesz.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Kolega kupił husqvarne terra. Sprzęgło na linkę i zdziwko - sprzeglo na palucha
W dominie i pochodnych trzeba uważać na glowice i temp.oleju. W Stanach dokładają powiekszone zeberka glowicy Jak ktoś orze na dworze i wklada różne bajery w silnik ,bilans cieplny nie wypada wtedy dobrze i silnik jest przegrzany. Na poczatek dam mala chlodnice od xr 400. Jak padnie glowica to ja wysle do usa na zwiekszenie powierzchni. Czytając forum domina , chlopaki czesto oszczędzają na jakosci oleju , moze i dlatego im sie na potege te silniki rypia Powietrzne chlodzenie wymaga oleju pelnego syntetyka o odpowiedniej lepkosci( przynajmniej 10w50). Niektorzy Panowie z forum Leja nawet samochodowke. Nie każdy potrafi sprawdzić poziom oleju o ile sprawdzi. Olej w dominie z sucha miska najlepiej sprawdzić po jezdzie a nie po kilkuminutowym nagrzaniu nie mowiac o sprawdzaniu na zimno. Addagio nie spiesz sie zbytnio. Do emerytury masz jeszcze czas. Jak w mojej bedzie padal silnik to Ci ją sprzedam I nie bedziesz musial sie męczyć z przerabianiem. Bedzie miala wszystkie mody oprocz zawieszenia. Do starczych wypraw oryginal zawiechy wystarczy A tak na powaznie szydlo z worka wyjdzie chyba szybko bo w garazu stać raczej nie bedzie. Jak zda egzamin przez 3 lata to mozesz brać
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 23.05.2017 o 09:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Co to za amortyzator? | duzers04 | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 24.10.2015 09:42 |