Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.05.2017, 08:56   #1
bicio
przemieszczacz
 
bicio's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
bicio jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
Domyślnie

To chyba miałem pecha całe życie bo nie spotkałem sprzęgła na linkę, które można obsługiwać jednym palcem. Akurat co do bezawaryjności RFVC to byłbym sceptyczny bo dużo jeżdżę z dominatorami i się jebią na potęgę. Może dlatego że już zmęczone, ale na pewno słabo znoszą ostre traktowanie. Wszystko kwestia do czego Ci jest moto potrzebne i jak je traktujesz.
__________________
'03 Hello Kitty

Słowiański Zimny Wiatr
bicio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.05.2017, 09:09   #2
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Kolega kupił husqvarne terra. Sprzęgło na linkę i zdziwko - sprzeglo na palucha

W dominie i pochodnych trzeba uważać na glowice i temp.oleju. W Stanach dokładają powiekszone zeberka glowicy
Jak ktoś orze na dworze i wklada różne bajery w silnik ,bilans cieplny nie wypada wtedy dobrze i silnik jest przegrzany.
Na poczatek dam mala chlodnice od xr 400. Jak padnie glowica to ja wysle do usa na zwiekszenie powierzchni.
Czytając forum domina , chlopaki czesto oszczędzają na jakosci oleju , moze i dlatego im sie na potege te silniki rypia
Powietrzne chlodzenie wymaga oleju pelnego syntetyka o odpowiedniej lepkosci( przynajmniej 10w50). Niektorzy Panowie z forum
Leja nawet samochodowke. Nie każdy potrafi sprawdzić poziom oleju o ile sprawdzi. Olej w dominie z sucha miska
najlepiej sprawdzić po jezdzie a nie po kilkuminutowym nagrzaniu nie mowiac o sprawdzaniu na zimno.


Addagio nie spiesz sie zbytnio. Do emerytury masz jeszcze czas. Jak w mojej bedzie padal silnik to Ci ją sprzedam
I nie bedziesz musial sie męczyć z przerabianiem. Bedzie miala wszystkie mody oprocz zawieszenia.
Do starczych wypraw oryginal zawiechy wystarczy

A tak na powaznie szydlo z worka wyjdzie chyba szybko bo w garazu stać raczej nie bedzie.
Jak zda egzamin przez 3 lata to mozesz brać
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 23.05.2017 o 09:37
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Co to za amortyzator? duzers04 Rama, zawieszenia, napęd 4 24.10.2015 09:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.