![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 29 min 42 s
|
![]()
a nie strzelałeś nigdy z tłumika wyłączając i załączjąc zapłon
![]() ![]()
__________________
:O |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 41 min 57 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
"Twin Spark" pozwala podnieść stopień sprężania, zwiększa moc i zmniejsza zanieczyszczenia - teoretycznie
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
No tak, większość z postów potwierdza, że chodzi raczej o kulturę pracy (tu honda rządzi) a nie o zawodność.
Pozdrawiam.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 29 min 42 s
|
![]()
cały bajer polega na tym aby jak najrównomierniej zapalić jak najbardziej rozpyloną i jednolitą mieszankę. dwie świece polepszają tą równomierność bo każda ze świec ma do zainicjowania zapłon dla mniejszej ilości mieszanki. zapłon rozchodzi się z dwóch stron jednolicie. jeżeli chodzi o niezawodność to polemizowałbym. jak wspominałem odłączenie jednej świecy wpływa negatywnie na pracę silnika. jedynie co wydaje się rozsądne to większa odporność na zalanie itp. choć, i tak jak się zaleje to obydwie świece idą się gonić i nie dają iskry (wątpię aby tak błahy powód przemawiał za tym rozwiązaniem). a co do vlv to była carna ale gmole to takie zwykłe miała, jakie gmole som każdy widzi ;P
__________________
:O |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: RYPIN
Posty: 16
Motocykl: RD04
![]() Online: 9 godz 3 min 52 s
|
![]()
To ja powiem tak dla sprawdzenia można zdjąć fajkę z jednej ze swiec i odrazu motor zmieni charakterystyke pracy - ale i tak chodzi ładnie - tylko zaczyna drżeć/wibrować delikatnie. Każdy może sprawdzić sam bo świeca po lewej stronie jest porzecież dobrze dostepna.
Faktycznie zdublowane świece dają dobry efekt - czy był zamierzony czy nie. Przy XTZ 750 jak wypadnie 1 świeca to praktycznie koniec jazdy, na początku brak mocy i potworne drgania a potem z zimnego jest nie do odpalenia a jak sie uda to strzela aż miło. nie na darmo Afryka to falgowe/wzorcowe rozwiązanie motoryzacyjne. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gilera rx Arizona 125 problem z iskra | fabrizio13 | Układ elektryczny i zapłonowy | 24 | 15.02.2013 18:41 |
Znikająca iskra w xlv750r | bioly2500 | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 02.12.2011 23:26 |
Iskra, a raczej jej brak. | Robertbed | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 05.11.2009 23:13 |
co to jest? | Robertbed | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 24.09.2008 10:21 |