Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.04.2017, 21:17   #35
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,753
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 tygodni 1 dzień 52 min 22 s
Domyślnie

I dlatego zawsze jest stres jak sie robi duzy remont takiego silnika. Koszty duze, klient oczekuje bezawaryjnej ekploatacji a nigdy nie przewidzisz wszystkiego

Mechanizm jak czlowiek - pada serce, nery, watroba. Lata leca. Do lekarza nie przypyskujesz - do mechanika mozesz. Zrobie gore, zacznie wypadac bieg, silnik ma 300 tys km nalotu. I co dalej?

Ksiazka podaje 12-15 atm - ja nie spotkalem takiej afryki. Wiekszosc ma 8-11 atm. I wszystkie nizej 100 tys km na budziku...

Dla sprawdzenia wzialem moje manometry niemieckiej WIKA do nowego Burgmana. 12,5 atm... no nie ma cudow
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 21.04.2017 o 21:21
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stare Garminy matjas Hardware 7 26.09.2013 13:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.