![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Mam tylko doświadczenie "wietnamskie", przejechałem takim czymś (klonem) ok 2500 km. Bardzo polubiłem tą konstrukcję, jak znudzi mi się skuter to kupię coś takiego
![]() Wrażenia na plus: - spore koła - 17" - jeździ po dziurawych ulicach lepiej niż większość skuterów - zrywne bo lekkie i nieautomat - brak klamki sprzęgła - mega wygodne, do zmiany biegów wystarczy odjąć gazu - biegi na okrągło + redukcja piętą - mi się to podobało - proste jak konstrukcja cepa, nie ma się co psuć - części tanie i dostępne w różnych cenach/jakości Na minus: - zbiornik paliwa ok 3,5 litra - co 100-120 km trzeba tankować - wymiana oleju co 1000 km - dla niektórych to problem - aluminiowe felgi i osłona łańcucha tylko od góry w europejskiej wersji - osłona kolan/nóg nie jest jak na skuterze, ta osłona z przodu niewiele daje
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
DAINESE WAVE V Neck | Gawrys | Archiwum | 18 | 03.03.2011 20:04 |