|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,001
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 37 min 30 s
|
![]() Cytat:
chodzi jak traktor... w cegle jest też przepływomierz, który też może źle wpływać na pracę.. kurde nie znam się.. tak mi przychodzi do głowy.. ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
![]()
Pewnie to jest podobne do ustawiania przepustnic w Ducati.
Masz na myśli, że poza Bypassami można też regulować skład mieszanki czujnikiem położenia przepustnicy? Plus do tego jakaś śruba główna składu mieszanki w kompie? ![]() Przepustnice synchronizuje się pod wysokie obroty, a wolne ustawia się Bypassami. Jeśli tak to najlepiej serwisówka i robić wg niej. Ewentualnie jeśli wszystko identycznie jest jak ja pisze to może opowiem Ci jak to w Ducati się ustawia i spróbujesz tak samo w BMW? ![]() ![]()
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda! ![]() Ostatnio edytowane przez nicek27 : 24.02.2017 o 22:35 |
![]() |
![]() |