Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.02.2017, 18:13   #1
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 29 min 42 s
Domyślnie

Preferuję lutowanie i termokurczki. Nie mam lepszego połączenia. Nawet w domu mam instalacje polutowaną. Wbrew pozorom łatwiej jest dolutować kabel w razie potrzeby niż motać wiązkę czy kostkę
__________________
:O
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2017, 18:45   #2
Kici
 
Kici's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 765
Motocykl: RD07a
Kici jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 1 dzień 5 godz 34 min 4 s
Domyślnie

To jeszcze dodam:
- temperatura powietrza i przeciągi, jak pizga i próbujesz lutować na powietrzu odpuść sobie bo qrwicy dostaniesz, minimum 15 stopni i zamknięte pomieszczenie.
-pomocny do lutowania jest kwas i bardzo ułatwia prace.
__________________
Pas zieleni to także pas
Kici jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Lutowanie twarde Henocha Wszystko dla Afryki 5 04.07.2012 20:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.